Ava Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 (endret) Hei. Har greid å knust skjermen på mitt Casio Exilim Z40 kamera. Det vil seie at det kom for mykje press på skjermen og den blei trykt inn. Nokon som veit ca kva det vil koste for å få det bytta eller om det i det heile tatt lønner seg? Endret 26. august 2005 av Ava Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Vanligvis er det ikke lønnsomt. Omentrent 1000 kr pr påbegynte arbeidstime pluss delene som er dyre. Du kan kansje prøve å lære deg å bruke kameraet uten skjerm eller selge det som et delekamera. Lenke til kommentar
aksjonist Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Betalte 1300kr m/arbeid og display for mitt Casio 750. Hvis du greier å få tak i displayet selv , er det enkelt å skifte, men til meg ville importøren i Bergen ikke selge displayet, men ble tvunget til å få det reparert hos verkstedet i samme bygget og betale 6-700kr i arbeid. Hvis du er heldigere enn meg og klarer å få tak i et display, er det en beskrivelse av jobben her (riktignok et Sony-kamera, men monteringen er tilsvarende); http://photobucket.com/albums/v477/CyberShotNut/W1LCD/ Regner med at man lett gjør dette selv på 10min. Lenke til kommentar
Ava Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Vanligvis er det ikke lønnsomt. Omentrent 1000 kr pr påbegynte arbeidstime pluss delene som er dyre. Du kan kansje prøve å lære deg å bruke kameraet uten skjerm eller selge det som et delekamera. Eg fekk til å bruke kamearet uten skjerm ei stund, men plutseleg nekta det meir. Alt eg har no er ein dyr diktafon Trur eg skal selge det som delekamera. Følger med batteri, 512 minnebrikke og ein dockingstasjon som fungerar heilt perfekt. Edit: og ei lita veske Endret 31. august 2005 av Ava Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå