Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvor mange eksponeringer tåler D70 før lukker/speil-mekanisme går i stykker? Og hvor mange ganger kan blitsen utløses før den blir brukt opp?

Problemet er at blitsen min ar sluttet å blink, har stilt apparatet tilbake til fabrikkinnstilling og har kjørt på auto i lite lys og på full manuell med blits på. Hva kan være galt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var vel et D70 som ble levert inn tell rep. hvor de fant ut at det var skutt over 1.000.000 eksponeringer, og det var visst ikke noe problem med det etter såpass mange eksponeringer heller. Så med normal bruk, så tror jeg nok at ditt D70 vil takle en del bilder. Men at blitsen din ikke funker lengre hørtes rart ut. Tror du burde fått sjekket det opp. Har ikke noe tro på at den kan være ødelagt så fort. Kamera er jo bare et år gammelt.

Lenke til kommentar
Blitsen spretter opp på auto ja men den blir ikke utløst. Du som skrev at kameraet mitt var ett år gammel har lest feil, det er fra rett etter påsken, altså nesten et halvt år og ca 20.000 bilder.

Siden du ikke skrev hvor gammelt kamera ditt er. Så er jo D70 generelt sett et 1år gammelt kamera nå. Så selv de som kjøpte det like etter lansering burde ikke ha noe problem med det. I alle fall ikke du som bar har hatt det siden påsken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...