kilogram Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Manuell fjerning av malware Tror du at du har blitt infisert av malware som ingen av de vanlige antispywareprogrammene finner? Vi viser deg hvordan du manuelt kan finne og spore malware på din datamaskin. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 (endret) Fin artikkel, dette må eg prøve. Kjører alltid 2-4 Anti-spywareprogrammer, og dei finner alltid forskjellig malware. Om folk har eller får erfaringar, legg dei gjerne ut her. Endret 26. august 2005 av zeph Lenke til kommentar
ttt Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Flott artikkel, og ikkje minst veldig nyttig. Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Fik noen tips om nyttige programmer der ja. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Nok en bra artikkel som har kommet fra hardware-nettverket de siste dagene! Veldig bra! Likte spesiellt Process Explorer! Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Bra artikkel, mange fine tips der gitt Hva med malware som bevisst går inn for å skjule sin eksistens? Enkelte rootkit(sikkert andre programmer også) "luker" ut referanser til seg selv. (leste en småskremmende artikkel om denslags i et blad jeg dessverre ikke husker navnet på i farta) Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Svært nyttig artikkel! *legge til i favoritter* Lenke til kommentar
G Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Gleder meg til å se en fortsettelse også. Slike programmer virker ofte uoversiktelige å bruke. Greit å få litt veiledning. Glimrende tema. Lenke til kommentar
trygvelo Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Et supernyttig program for å finne ulumskheter er HiJack This som scanner de områdene av maskinen som kan inneholde SpyWare/Virus og lager en rapport. Det er opp til deg å finne mistenkelige objekter, men dette får du god hjelp til i ett av spyware removal forumene. http://www.merijn.org/index.html http://tomcoyote.org/hjt/#Top Trygve Lenke til kommentar
inkassovarsel Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Fin artikkel, men hvis man er usikker anbefaler jeg programmet Win Patrol. Som registrert bruker (plus) får man opp nesten all informasjon om programmer som kjører, i oppstart osv. I gratisversjonen kommer det også opp informasjon, men ikke så omfattende som i plus versjonen. Man kan jo evt. søke på nettet for å finne ut hva de gjør. Et utrolig godt program, og jeg synes det er merkelig at ikke flere nevner dette programmet i forbindelse med adware og spyware diskusjoner og fora. Stao pao!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå