krister461 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Det er på tide å slutte med den debatten om diverse eksempler på hva som er naturlig eller ikke; det har lite med saken å gjøre. Helt enig! Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Jeg er pedofil. Vil du la meg adoptere den lille søte sønnen din? Nei, men du bør heller ikke utelukkes fra å vurderes som adoptivforelder. Edit: Pedofile er vel heller ikke i dag utelukket fra retten til å vurderes som adoptivforeldre. Homofile derimot ... Nei, men du bør heller ikke utelukkes fra å vurderes som adoptivforelder. med vurderes mener du da at pedofile skal ha muligheten til å adoptere barn? Ville du latt ditt barn adopteres til en mann som forklarte at han ver pedofil( så fremt han stilte likt som en heterofil på alle andre grunnlag)? Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Nei, men du bør heller ikke utelukkes fra å vurderes som adoptivforelder. med vurderes mener du da at pedofile skal ha muligheten til å adoptere barn? Ville du latt ditt barn adopteres til en mann som forklarte at han ver pedofil( så fremt han stilte likt som en heterofil på alle andre grunnlag)? Selvfølgelig skal ikke pedofile få adoptere barn. Men, man trenger ikke en egen lov som sier at de ikke skal vurderes en gang. (Fordi det er opplagt at de vil få avslag uansett). Vi har ingen slik lov idag uansett, og det funker fint! Men, av en eller annen grunn så har vi en lov som sier at homofile ikke skal vurderes...og det er den vi vil fjerne. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Det ser ut som vi trenger en ny tråd om homofil adopsjon her... Eller kanskje jeg bare vekker opp en av de gamle og putter disse innleggene inn der. Her er det en avsporing. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå