JokerHaulan Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 hei at jeg har to problemer med pc min . det ene er når jeg spiller krevede spill så restarter pc plutselig hva kan det være? og hva bør jeg gjøre for å bli kvitt det? og det andre er når jeg spiller krevende spill så kan det hende at bilde fryser seg og det går ikke ann på ta Ctrl+Alt+Del hva kan det være for noe og hva bør jeg gjøre med det? det er kjipt å ha så mye problemer , pc er jo nesten helt ny, akkurat satt sammen TAKKER FOR HJELP! Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Har du de nyeste driverene til skjermkorte ditt ? Hva skjermkort har du ? Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 jeg har Sapphire Radeon 9600PRO 256MB Ram AGP jeg har den driveren som fuglte med skjermkortet Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Sjekk om du må koble til strøm på skjermkorte ditt. Ellers kan du prøve og laste ned de nyeste driverene til korte. www.ati.com Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 skjekke om jeg må koble på strømledning og i tillegg ha det i agp porten? er det du mener? Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Nei, du skal sjekke om skjermkorte ditt trenger ekstra strøm fra strømforsyningen (du må slå av pcen og åpne sidedøren eller noe, og se på skjermkorte) Dårlig forklart menmen.. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 det er ikke no srøm fra størmforsyningen jeg har satt på. bare på kortet til vifta på kortet Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Gå inn på www.ati.com og finn de nyeste driverene Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 så du mener at driveren er feilen? vifta på kortet går den selv om den ikke er noe å skryte a Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 (endret) Ja, jeg tror det. Hadde eit lignende problem selv engang, da var det at jeg hadde glemt og plugga i strøm til skjermkortet Siden det ikke er det, så regner jeg med at det er driverene dine som må skiftest ut.. Endret 26. august 2005 av BeNeFit Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 hvordan vet jeg hvilken driver jeg skal laste ned? Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 https://support.ati.com/ics/support/default...ge&folderID=293 Tror det er denne : CATALYST 5.8 Windows XP - Driver Download Er bare og teste ut den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå