PlatinumFlyer Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Forøvrig blir lommeboken vår tykkerere og mer synlig for kriminelle også. Forøvrig er vi nordmenn blandt verdens fremste i kortbruk, og mer og mer av handelen foregår i dag elektronisk, og tykkelsen minker. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 jeg ser ingen vits i å fjerne 1000-lappen... "ånei, i dag skulle jeg kjøpt dop (som forsøvidt burde vært lovelig), det koster 2000kr, men ettersom jeg må finne 4x500kr istedenfor 2x1000kr gidder jeg ikke" tror ikke de kriminelle (hvis dopkjøp er kriminelt) bryr seg så mye... HER er forresten bilder av €uro-sedlene... de det ikke er bilde av, finnes ikke! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Selv i Tyskland, cash-bastionen i Europa, ble det bemerket når jeg betalte med en 200-euro-seddel... Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Forøvrig blir lommeboken vår tykkerere og mer synlig for kriminelle også. Forøvrig er vi nordmenn blandt verdens fremste i kortbruk, og mer og mer av handelen foregår i dag elektronisk, og tykkelsen minker. Og vi går rett mot et overvåkningssamfunn... Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 jeg ser ingen vits i å fjerne 1000-lappen... "ånei, i dag skulle jeg kjøpt dop (som forsøvidt burde vært lovelig), det koster 2000kr, men ettersom jeg må finne 4x500kr istedenfor 2x1000kr gidder jeg ikke"tror ikke de kriminelle (hvis dopkjøp er kriminelt) bryr seg så mye... HER er forresten bilder av €uro-sedlene... de det ikke er bilde av, finnes ikke! Er mer snakk om organisert kriminalitet og svarte penger, ikke dopkjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå