abene Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Snart kan alle få Gmail-konto En Gmail-konto har hittil vært tilgjengelig kun via en invitasjon fra andre brukere. Nå skal snart alle få Gmail-konto uten å trenge en slik invitasjon. Tilbudet gjelder foreløpig kun i USA, men resten av verden skal snart følge etter. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Er ikke dette gammelt nytt? Lenke til kommentar
albe Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Og dessuten får man nå 2,5GB (vokser med et par MB daglig) lagringsplass, ikke "bare" 2. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Stormen har stilnet, alle som vil ha ein Gmail-konto i dag kan få ein. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Dette har jo vært mulig lenge; bare å registrere seg som Google-bruker så får du en Gmail-konto "på kjøpet". Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Dette har jo vært mulig lenge; bare å registrere seg som Google-bruker så får du en Gmail-konto "på kjøpet". Så vidt jeg vet fungerer vel den Google inn meldingen akkurat som passport.net, man får tilgang til Google sine personlige tjenester med sin vanlige epostadr. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Stormen har stilnet, alle som vil ha ein Gmail-konto i dag kan få ein. Nettopp. Spenningen og hypen er nok borte nå... men selve tjenesten er fortsatt like knall, og forbedres stadig. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Stormen har stilnet, alle som vil ha ein Gmail-konto i dag kan få ein. Nettopp. Spenningen og hypen er nok borte nå... men selve tjenesten er fortsatt like knall, og forbedres stadig. google er jo blitt en altmulig tjeneste i det siste im epost kart osv Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Om noen trenger invites, så er det bare å si ifra. GMail anbefales på det sterkeste. Kommer det til å bli mulig å sende vedlegg større enn 10MB? Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Kommer det til å bli mulig å sende vedlegg større enn 10MB? Tror ikke det. Regner med at google ikke vil at alle skal fylle opp inboksen sin. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Kommer det til å bli mulig å sende vedlegg større enn 10MB? Tror ikke det. Regner med at google ikke vil at alle skal fylle opp inboksen sin. Isåfall hadde nok google fått et problem. De regner vel med at folk ikke vil fylle opp noe serlig i innboksene sine. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Jammen på tide! Synes det er litt merkelig at man må få invitasjon for å få en Gmail-konto. Spesielt med tanke på at alle brukere har 50 invitasjoner, og bruker du opp noen av de blir de fylt opp etter kort tid. Lenke til kommentar
albe Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Hvis noen har lyst på invitasjon, så send meg en PM. Noe som jeg virkelig har satt pris på (og savnet i lang tid) er at man nå har fått muligheten til å selv definere en fra-adresse etter eget valg. Veldig kjekt hvis man eier et eget domene: Be yourself@gmail.com, or @yourschool.edu, or @yourcustomdomain.com. Now you can customize the 'From:' address on your outgoing messages to display another one of your addresses instead. Use any alias or email address that you own, but do all your sending from Gmail. Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Jeg skal ha en konto, men jeg vet ikke hva jeg skal med så mye plass. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 du kan få 50 invites hos meg Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Jeg skal ha en konto, men jeg vet ikke hva jeg skal med så mye plass. Kanskje bruke det som backup? Ganske bra til å lagre f.eks. bilder. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 You are currently using 107 MB (4%) of your 2535 MB. Nok for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå