Ardbeg Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Fullmetal Alchemist, Chobits, Naruto og Kenshin OST-ene inneholder mange gode låter, men favoritten er nok Lithium Flower fra Gits OST-en(endingen). Liker japansk gebrokkentengelsk. Selv om "Victory", fra Naruto OST-en, gir meg en god omgang gåsehud... Liker også introen på Scrapped Princess... Lenke til kommentar
royale Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 One Piece! har hørt på de sangen hundrevis av ganger men blir aldri lei! KONGE BRA!! Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 ctv: Håper du kjøper pokketboka One Piece!! Sykt bra heh men har faktisk aldri hørt OST til den serien !! ;P må jeg skaffe meg !! heh e Lenke til kommentar
royale Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 ctv: Håper du kjøper pokketboka One Piece!! Sykt bra heh Etter og ha kjøpt den første og andre boka greide jeg ikke å vente mer, så jeg lastet ned tv-serien, og har nå sett til episode 90! Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Hehe ikke værst! Har ikke plass til alt detta lenger jeg har alt for mye dritt på pcn fra før.;( så må nok skaffe meg en harddisk til gett!! men dem kommer etter vært alle sammen 160 eps er det ikke noe rundt der ? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 160 til sammen? :!: Tror det er tekstet opptil 240 episoder, og flere har nok gått i Japan. Evighetsserier er drepen. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Kan man få kjøpt disse OST'ene i norge ? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Kan man få kjøpt disse OST'ene i norge ? Dette er intro musikk til seriene da, så jeg kan si med ganske stor sikkerhet at det gjør de nok ikke Men de er vel like lovlige å laste ned som seriene tenker jeg. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Liker OST'en til Samurai Champloo også. Er fin den. ^^ Lenke til kommentar
royale Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Kan man få kjøpt disse OST'ene i norge ? Prøv Avalon og Outland i Oslo du. Lenke til kommentar
feet Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 en av favorittene mine er Tasuku - kanashimi wo yasashisa ni, åpning fra Naruto.. bortsett fra det er vel resten av Naruto, Mononoke Himé, FLCL ( geniale The Pillows står for den ) OST'er som er verdt og nevne.. For de som liker Daft Punk er Interstella 5555 verdt en titt, men der er det vel heller Animéen som er laget for musikken og ikke omvendt =) Lenke til kommentar
ratix Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Gundam SEED Gundam SEED DESTINY Neon Genesis Evangelion Rurouni Kenshin Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) -Akeboshi - Wind -Asian Kung-Fu Generation - Far Off Distance -little by little - Kanashimi wo Yasashisa Ni -ORANGE RANGE - Viva Rock -Toshiro Masuda - Naruto Main Theme alt er fra naruto Endret 20. oktober 2005 av LIRS Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Wind sangen fra naruto, som mange har nevnt, er bare råbra Videre, .hack//SIGN har mange bra, introene til witch hunter robin og sookyo no fafnar (eller noe slikt), og delvis lithium flower fra GitS: SaC Mye bra der Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Kan man få kjøpt disse OST'ene i norge ? Dette er intro musikk til seriene da, så jeg kan si med ganske stor sikkerhet at det gjør de nok ikke Men de er vel like lovlige å laste ned som seriene tenker jeg. 4850814[/snapback] Hvor finner jeg slikt da? Skulle så gjerne hatt Ohayou fra Hunter x Hunter.. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Kan man få kjøpt disse OST'ene i norge ? Dette er intro musikk til seriene da, så jeg kan si med ganske stor sikkerhet at det gjør de nok ikke Men de er vel like lovlige å laste ned som seriene tenker jeg. 4850814[/snapback] Hvor finner jeg slikt da? Skulle så gjerne hatt Ohayou fra Hunter x Hunter.. 5040727[/snapback] Sorry, men jeg kan ikke si at du må bruke g00g1e, for da risikerer jeg å få 2 nye ukers ban. (sensurerte navnet litt) Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 vil på det sterkeste annbefale å sjekke ut all musikk som Yoko Kanna har gitt ut... ( "Voices" (Macross Plus), "Tank!" (Cowboy Bebop), "Yakusoku wa Iranai" (Escaflowne), "Gravity" (Wolf's Rain), and "Inner Universe" (Ghost in the Shell: Stand Alone Complex). her finner du noe for en hver smak... fra JAZZ, TEKNO til Country her er en link til Wikipedia om Yoko Kanna Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Hellsing OST og Trigun OST er de beste jeg har hørt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå