Uin Viel Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Ja, som dere sikkert skjønner på emne tittelen, hvilken anime OST synes dere er best? Jeg liker best Naruto Sound trackene og Neon Genesis Evangelion.. For de som ikke vet det så er OST Orginal sound track! Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Bleach Soundtrack, vet ikke om det var første eller andre. Men den beste er nok den som opp til nylig hverfall har vært startsangen til naruto, Den med " all the young people..." and so on. Eller Sesong to introsangen hvor naruto skal bli chuunin, eventuelt "wind" avslutnings sangen til naruto sesong 1. Ikke lett for å bestemme meg ass. Men siden bleach er by far best så kan er vel det svaret Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 "Wind" er jo veldig bra! Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 (endret) Jeg syns det er litt kjedelig å høre på alle sånne tema sanger som under de forskjellige seriene.. Det er klart det er spennende når det er i serien og det er uten tvil veldig stemmningsskapende, men jeg synes det ikke blir akkurat helt det samme å bare høre på OST'en. Det mangler liksom noe.. Har selfølgelig ett unntak da.. Tsubasa Chronicle OST'en er utrolig bra og den hører jeg utrolig mye på! Ellers så er selvsagt at en del OP&ED's er veldig bra.. men dette regner ikke jeg som OST's.. Gjør dere det? Endret 26. august 2005 av ZanZel Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 jeg elsker hellsing soundtracket. hvis du liker techno er GitS sac CDene bra. FL CL OSTen er også veldig bra Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Mononoke Hime OST eier alt imho. Gåsehud. Lenke til kommentar
aleks tho Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 av en eller merkelig grunn har jeg fårr dilla på dbz.. men syntes i hvertfall at ssj3 soundtracken er bra. Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 NAruto soundtracket/OST er genial musikk ! Lenke til kommentar
goggys Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) mente fått... Ot:Du kan redigere innlegget ditt for å rette opp skrivefeil etc. Liker ghost in the shell stand alone complex OST veldig godt. Hørrer også på noen naruto sanger av og til men det er mest Op/Eds. Endret 27. august 2005 av goggys Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 FMA OST holder også meget høy standard. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) Wind by Toshiro Masuda (naruto ) ellers er jo Bleach sitt sound track ganske bra edit: skrive leif Endret 27. august 2005 av Zippio Lenke til kommentar
Steina Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 ellers er jo Bleach sitt sound track ganske bra Bleach sin eier! Har på full lyd i begynnelsen av serien jeg Spesielt den i begynnelsen av episodene fra 26 og utover Også har vi MASSE kult fra Naruto: Fighting Dreamers Wind og starten av ep. 54 til ep. 77 Begynnelsen av "Onegai Twins" og "Ikkitousen" er også ufattelig bra Elsker anime og OST'en Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Også har vi MASSE kult fra Naruto: Fighting Dreamers Det var det den het ja, den er stilig. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Jeg synes Far off distance, Alone, Rock Lee's theme, Heavy Violence og Naruto Main Theme, er de beste I Naruto.. Edit: Glemte Wind, og Raising Fighting Spirit! Endret 29. august 2005 av mads89 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Jeg liker Last Exile Noir, Hack Sign (ja, det meste av Yuki Kajiura) Ghost in the Shell (både filmer og serier) Ellers er det veldig mange enkeltstående sanger (OP/EDs for det meste) som jeg liker, og hører mye på. Mizu no Madoromi (Fantastic Children ED, veldig bra) hører på den på MP3-spilleren på jobb ofte om dagene. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Last Exile (hører hele tiden på disse to soundtrackene, er fantastisk bra musikk) De to OST'ene jeg har blir jeg aldri lei av. Ellers så har jeg en del .hack//SIGN som jeg ikke har hørt så mye på ennå, men har hørt veldig mye bra om det. Akkurat nå hører jeg på Gundam Seed albumet, men det kan være jeg liker det fordi jeg nettopp har sett hele serien på kort tid (tilnærmet 50 episoder på en helg), og er litt småhektet på serien fortsatt. Tror mye av anime OST'ene har veldig mye med assisiasjoner, hva du husker fra den og den serien Lenke til kommentar
Omnious Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Naruto soundtracket var bra noen andre som jeg synes var bra er Cowboy Bebop og Trigun.. Sangen Trigun People Everyday er veldig fin.. men den skulle vært lengere spesielt på den råe gitardelen mot slutten av sangen Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Vil påstå at Rurouni Kenshin OSTene er best.. Helt utrolig fengende musikk, rørende tilogmed.. Kan bare ligge i senga å høre på.. Spess OSTene ifra OVAene.. Helt betatt.. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Tsubasa Chronlicle har fet OST ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå