Walts Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 skal ha ny cpu vifte og skjermkort vifte.. noen som har noen ider til hva jeg burde kjøpe? kan godt være fra Microplex.no siden jeg skal bestille Mist PSUen dem har der i samme slengen... har AMD athlon 64 3000+ 1.8ghz m/boxed vifte og XFX geforce 6600GT 128mb, Retail skal helst ha så stillegående som mulig, vil ikek at den skal bråke no mer en den gjør nå som jeg har boxed... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Zalman heatpipe er en slager! KOmbinert med en Thermalright med en SilenX vifte oppå så blir det stille og bra Du trenger kanskje en SilenX vifte til å blåse på Zalmanen også hvis du ikke har god luftgjennomstrømning i kabinettet ditt. Silen X vifter finner du på Vendur.no Lenke til kommentar
Walts Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 (endret) okey så bra ut det der.. men på den thermalright kjøle greia må man ha en vifte på ? tror ikke jeg har så bra luftstrøming, har et vanlig midi tower med en vifte som blåser ut.... hadde håpet på å kjøpe alt fra samme butikk... kunne jeg gått for denne isteden for zalman til GPU: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ARCOLVSNV6 .. er den bra? Endret 26. august 2005 av djrabbit88 Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Ja, men den er ikke like bra og stille som zalman sin, då må ha vifte på kjøleren til CPU ja, men huks at den er stor! Den er bygd for 120mm vifter... Lenke til kommentar
Walts Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 okey.. zalman sin virket så stor, også blir den dyrer.. har ikke så mye penger... tror jeg skal gå for den skjermkort viften jeg gav link til, den kan umulig bråke mer en den som er vanligvis på xfx geforce 6600GT og den cpuen tror jeg at jeg skal ha, har du noen forslag til vifte? som da er på Microplex.no skal bestille alt derfra tenkte jeg, blir mindre frakt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå