Alte-to Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Hei. Jeg skal på Dell.no og handle Server til firma jeg jobber i... Saken er at det koster ca. 3000kr for 5 EXTRA seter... jeg skal ha totalt 6... Men, kan den 6. brukeren være Administrator? eller inngår han i 5-packen som følger med Windows server 2003 Small business Ed.!? (OG evt. kan admin brukes på lik linje med de andre brukerene, med E-post, lagringsplass til dokumenter osv.??) For hvis det går og bruke Admin som den 6. brukeren, så slipper jeg og kjøpe 5 ekstra Håper på fornuftige svar, da jeg snart skal svi av noen kroner på vegne av firmaet MVH Tommy Lenke til kommentar
Uluen Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Kanskje dette hjelper? Dell bør kunne svare på det også, om ikke så kan du vel ta en telefon til MS Norge? Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 Kanskje dette hjelper?Dell bør kunne svare på det også, om ikke så kan du vel ta en telefon til MS Norge? Takk:) Men, det ser ut som at jeg trenger 6lisenser jah :S ...stod noe om at jeg kunne Rename Admin kontoen Får lese litt mere nøye senere. TA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå