Marti Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Går det ann å få en fil til å kjøre av seg selv, uten Task Schedule e.l.? F.eks. en liten FTP server uten GUI som starter automatisk og closer seg igjen etter 1 time. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Tidsinnstillt? Så den starter 15.00 og slutter 16.00? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 win versjon ? har sett at win har hatt noe som heter planlagte oppgaver ett sted Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 win versjon ? har sett at win har hatt noe som heter planlagte oppgaver ett sted scheduled tasks kalles det. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 win versjon ? har sett at win har hatt noe som heter planlagte oppgaver ett sted scheduled tasks kalles det. varierer med språket det vel :/ men tenkte å gi en direktelink eller noe Lenke til kommentar
Marti Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 Zeph ja riktig. Og jeg vil IKKE bruke Scheduled Task's. Jeg vil at filen skal virke på flere maskiner. De som leste i første post, hadde sett det . Btw; kjører Windows XP Pro på den ene og Windows Server 2003 på den andre. (Noen som kan anbefale BSD til en servermaskin, når jeg først er inne på det? Og litt hjelp til forskjellige server-applikasjoner da .) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Eg har ikkje peiling på korleis dette programmeres og sånt, men det finnes jo vekkerklokkeprogrammer som starter musikk, dei kan kanskje starte ei eit program og. Eg prøvde eit sånt program, valgte dato og klokkeslett for når det skulle slå seg på og av, men om programmet kan brukast til å kjøre andre filer veit eg diverre ikkje. Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Det er umulig å få et program til å starte uten at et annet program starter det. Men programmet som starter programmet trenger ikke å bruke noe nevneverdig resurser. Lenke til kommentar
Marti Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Og hvordan kan jeg få et program til å starte et annet program? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå