Cuneax Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Hei. Jeg sitter her nå i en post-situasjon av en, for min del, spinnvill fest. Jeg husker at jeg mista mobilen min i do. Den virker ikke lenger... Jeg har abonemment med Telenor, til og med fått avslag på 500,- for å beholde abonnementet et år til. Hva kan jeg gjøre nå? Gå i en telebutikk og få en ny? Eller må jeg betale? Takker for svar. Og ja, jeg er fremdeles litt påvirket av gift. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Hadde du "idiot"-forsikring vil denne dekke ny telefon. Ellers må du bite i det sure eple å kjøpe ny selv. Og så har du sikkert lært til neste gang Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 Hm, jeg trodde man kunne få ny mobil etter et år eller så ofte man ønsker det når man har sånn abonnement-greie. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Man kan ikke "få" ny mobil hvert år nei. Men du kan ofte videreføre abn. du har og da kjøpe en subsidiert telefon. Dette avhenger litt av hvilket abn. du har, og hvor lenge du har hatt det.. Snakk med leverandøren din. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 Det var det jeg mente, å videreføre abonnementet ved å "få" ny telefon. Men har den videreføringen gått ut nå, mtp at Telenor ringte meg og tilbød 500,- for et år til? Ugg Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 er bindingstiden over er det bare å gå ut og kjøpe en ny og forlenge bindingstiden. =) Lenke til kommentar
SkrueMcDuck Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Hei. Jeg sitter her nå i en post-situasjon av en, for min del, spinnvill fest. Jeg husker at jeg mista mobilen min i do. Den virker ikke lenger... Jeg har abonemment med Telenor, til og med fått avslag på 500,- for å beholde abonnementet et år til. Hva kan jeg gjøre nå? Gå i en telebutikk og få en ny? Eller må jeg betale? Takker for svar. Og ja, jeg er fremdeles litt påvirket av gift. Mulig jeg roter.. Men var det ikke noe som het utstyrsendring. Altså at man kunne kjøpe en litt subsidiert telefon, uten å forlenge bindingstiden? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 (endret) Jeg gikk til en telebutikk i går og spurte litt. Ettersom jeg hadde forlenga abonnementet med Telenor i mai mot at jeg fikk avslag på 500,-, kunne jeg ikke kjøpe ny mobil "bakt inn" i abonnementet. Jeg kjøpte da en uavhengig mobil til 400,-, som det fremdeles funksjonable SIM-kortet ble dytta inn i. Så jeg har med andre ord 100,- igjen av rabatten deres Endret 27. august 2005 av cun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå