HPS Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 (endret) noen som vet ka man kan bruke pengene på netcom youngtalk til? utenom å ringe/sende sms osv? går det an å betale for varer på nettet med mobilen o.l? Endret 26. august 2005 av HPS Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 noen som vet ka man kan bruke pengene på netcom youngtalk til? utenom å ringe/sende sms osv? går det an å betale for varer på nettet med mobilen o.l? Hm, tror nok at du i så fall må bruke PayEx o.l. løsninger. Lenke til kommentar
TonyStark Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Jeg lurer på det samme. Hva med kinobiletter feks? eller blir det sendt på egen faktura? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Nei, viss dette skal trekkes fra fakturaen, så skal det også gå med YT, under forutsetning av at du har penger på kontoen. Lenke til kommentar
mpitof Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Kameraten min har 5-600 kroner på kortet med NetCom YoungTalk... Bindt i 12 mnd, vet du! Jeg hadde blitt glad for noen tips (untatt å bestille ringetoner, spill osv.), slik at han kunne klart å bruke opp alle pengene han hadde på kortet, på en "NYTTIG" måte! Kanskje ikke nyttig, men... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Hmm, lurer på hvordan dette fungerer egentlig .. Med kontantkort og youngtalk ... Man får jo i noen kampanjeperioder 600 kroner om man kjøper et 300 kroners kort ... Vil det si cola og kinobiletter til halv pris? Jeg tviler på at det lar seg gjøre men ... :/ Lenke til kommentar
tbone Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Du kan bestille MobilHandel fra Telenor og benytte Smartcashløsningen. Dvs. du har en mobilkonto du fyller opp med kontanter... Lenke til kommentar
mpitof Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Du kan bestille MobilHandel fra Telenor og benytte Smartcashløsningen. Dvs. du har en mobilkonto du fyller opp med kontanter... MobilHandel fra Telenor kan man vel bare ha med Telenor abb.? ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå