tokik Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Jeg leter i grunnen etter noe jeg ikke vet om finnes, type minirack eller kabinett/skap Stua hjemme her har etter hvert blitt modernisert.. dvs type splitter, adsl router, iptelefon router, tråløs telefon og trådløs lan router finnes det ikke et skap som kan lage litt orden her? som jeg kan putte disse tinga inn i... en nettverkskabel inn + strøm inn...kanskje en vifte og gjerne 4-5 hyller jeg kan stable boksene på noen gode råd? eller må jeg mekke sjøl -tokik- Lenke til kommentar
furion Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Snakk med en bedrift el. for å høre om de har noen skap el. Vi har selv et koblingsskap i gangen faktisk, der vi la inn ekstra telefonkontakt. Så der står ADSL modemet på innsiden av døra, å vidre til trådløsroutern som deler WLAN i huset, å om man ikke vil bruke det, så er det faktisk kabelsjakter ut fra skapet, å cat5 kontakter på hvert rom jeg syns det er en helt genial løsning, hater kabler som henger å slenger. Det er litt søtt osv, men ikke om det skal være en permanent løsning. Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Kan jo prøve å bygge selv og, da får du det mer eller mindre akkurat som du vil.. med litt erfaring innen bygging skal det ikke være vanskelig med tre. Kan jo også gjøre det litt avansert å prøve å legge inn egen siktring og strømuttak inne i kassen og noen 230v vifter =) Husk å lage worklog hvis du bestemmer deg for å lage selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå