knutby Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Flere som er helt hekta på Dansk film? Har etter jeg så I kina spiser de hunde blitt helt avhengig av dansk film. Sluker alt som er. Bare meg som ikke klarer og la være og elske disse filmene? --Filmer-- Pusher 1 Pusher 2 De grønne slakterne I Kina spiser de hunde Bleeder Monstertorsdag --Folk-- Lasse Spang Olsen Nicolas Winding Refn Kim Bodnia Mads Mikkelsen Zlatko Buric(ikke danske, men uansett..) Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Mye bra fra Danmark. Selv har jeg hatt et godt øye til Paprika Steen i mange år - super skuespiller synes jeg, men hun begynner kanskje å bli litt vel voksen nå (bildet det linkes til er ihvertfall ikke tatt i år...) Endret 25. august 2005 av Shimano Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 En ny dansk film som virker god og som jeg har hørt mye bra om er Adams Æbler. Traileren ga meg en Cuckoo's Nest-vibe, som er grunn nok til å se den. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Monstertorsdag Monstertorsdag er ikke en dasnk film Lenke til kommentar
diversity Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Så i Kina spiser de hund igår, kongefilm Hva med "Gamle menn i nye biler" (http://imdb.com/title/tt0246692/) Skal visst være konge den også Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 En helt utrolig vakker dansk film med stjernespill av svenske Max Von Sydow: Pelle Erobreren ...men det holder vel ikke for actionfreakene, som bare vil se rusede fete danske menn utøve vold i hytt og pine.... T'Weed Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 (endret) Flere som er helt hekta på Dansk film?Har etter jeg så I kina spiser de hunde blitt helt avhengig av dansk film. Sluker alt som er. Bare meg som ikke klarer og la være og elske disse filmene? --Filmer-- Pusher 1 Pusher 2 De grønne slakterne I Kina spiser de hunde Bleeder Monstertorsdag --Folk-- Lasse Spang Olsen Nicolas Winding Refn Kim Bodnia Mads Mikkelsen Zlatko Buric(ikke danske, men uansett..) Annen morsom film med Mads og Nikolaj er Blinkende lygter. Endret 26. august 2005 av steffe Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 (endret) Så i Kina spiser de hund igår, kongefilm Hva med "Gamle menn i nye biler" (http://imdb.com/title/tt0246692/) Skal visst være konge den også Ja, ta med den åsså i listen din. Glemte Containerkuppet med Kim Bodnia, trur han Polske/serberen er med i den åsså. Har ikke sett den. Endret 26. august 2005 av lord_vivec9 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 "Riget" av Lars von Trier er en av de beste seriene som noensinne har blitt laget. D-dag - Lise av samme mann er og den filmen som har dårligst score på imdb: 1,0 faktisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Riget er noe av det beste jeg har sett! Fabelaktig! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 (endret) Har en helt uåpnet I Kina Spiser De Hunde liggende å vente Ah, jeg er stolt over å ha danske foreldre. T'Weed: Shut Lè Fuck Up! Endret 26. august 2005 av Mongo FuRY Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå