Silver2k Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Det er det værste møkkafirmaet som noen gang har eksistert! Også lager de den værste møkka i værden! Saklig Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Jeg har en AMD CPU, men jeg hater ikke Intel. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 jeg hater ikke intel. de har kommet seg kraftig med p4 prosessorene, akkurat som oldman skriver i sitt flotte innlegg men jeg kan stolt si at jeg sitter med en amd64 socket 939 prosessor i pc'en min Lenke til kommentar
Osse Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Jeg velger å skrive min frustrasjon i denne "godmodige" tråden..... Jeg ville nok ha fått en advasrseld dersom jeg i en seriøs tråd som denne http://forum.hardware.no/index.php?showtop...65107&st=20&hl= Intel Intel moral Alstså får da være grenser på å forsvare Intel..... åååååååååååååå det var godt å få det ut, jaja , geir ikke gi med ban for livet for dette innlegget Endret 2. september 2005 av Osse Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) Så lenge du holder det her, og ikke går på person så... I den andre tråden får du holde deg til sak! Og saklig...! Geir Endret 2. september 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Osse Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 , jaja, akseptert Er lenge siden jeg har programert, men leser du intruksjonslinjene så ser du fakta,, hermf Godt du passer litt på en Fanatisk IntelHater Lenke til kommentar
Osse Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Skal få en programerer, dersom han bare kan pelle seg å komme på nettet , til å analysere de kodingene, han var en Intel hater han også, men en Mac lover, og siden Intel og Mac gifta seg, så har jeg til og med hørt han anbefale noe som så utenkelig for en Intel Hater, Dell. Jaja, jeg prater om Lille Brodern, og vel flinkere på software en jeg noengang kommer til å bli, men på hardware er han bare sorgen. Når jeg treffer han på nett neste gang skal jeg se om han vil forsvare Intel, hihi.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå