HilRam Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Intel har full kontroll med hva de driver med. Intel har full kontroll på hva Dell og Microsoft driver med. Fixed. De ga ikke ut noen 64 bits cpu før det kom operativsystem som støttet dette. Hvor mange nisser her inne har et et 64 bits os? Microsoft våget ikke slippe noe x86-64 OS før Intel omsider hadde sin prosessor klar. Fixed. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Intel ruler i HTPC med sin Pentium M. jepp Den hålder seg veldig kald, den kan klokkes osv et godt alternativ til HTPC Men som sakt, Amd til Deteskops og intel til Bærbar, ellers går Amd Turion fint da Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Bare en ting jeg lurer på og det er hva "Intelhaterne" skal gjøre til neste år når Intel nok en gang tar tilbake ytelsestronen, ja kanhende de stikker av også Der har vi det bedre som ikke hater noen, vi skifter merke etter hva som yter best og lever lykkelig med det . Lenke til kommentar
Tore Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 ikke vært nevnt så mye hvem som yter mest... derimot pris og egene erfaringer, ergo, driter jeg i om intel kommer med no nytt, for jeg har maskin som henger med lenge enda... (til en grei pris) Kommer intel på banen med noe bra & kraftig til en bra pris så hopper jeg gladelig over igjen.. Men for nå er det AMD som ruler i min Stasjonære... men kan noen komme med en alla lexikon deffinisjon på hva en Intel-Hater er.? sånn fakta messig.? Kunne blitt morsomt... Lenke til kommentar
Osse Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Jeg har da lest mange innlegg her på forumet om hvor sikkert det er å kjøpe intel, solid blalala. Nå viser det seg imidlertid at en av hovedinntektskildene til Intel er å selge, ja tro det eller ei Klistremerker, dette har faktisk irritert intels medsammensvorne i det infernalske spillet Intel driver med for å få verdensherredømme. Dell er fly forbanna for at Intel tvinger Dem til å selge: KLISTREMERKER Og alikevel så finnes det folk som mener at vi skal kjøpe cpUUUU'er fra en klistremerkeprodosent, verden vil BEDRAS. Endret 29. august 2005 av Osse Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Nå var det vel helst arbeidet med å sette dem på Dell ville slippe, de betaler ikke for merkene. Nå vil Dell ha dem vekk. Ikke på grunn av at de skjemmer designet, men rett og slett fordi de bruker ekstra tid og penger på å sette dem på. IT-avisen motsier sin egen ingress der... Geir Lenke til kommentar
Osse Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Geir , det er jo fordi Itavisen som vanlig ikke skjønner poenget med den informasjoen de utgir, Det er jo soleklart for alle som kan lese Finacal Times som de oppgir som sin kilde. Dersom Intel ikke får salg for sine klistermerker gjennom store kjeder som Dell så vil de straks få betydlige reduserte inntekter, noe som selvsagt kan sende aksjekursen rett til bunns. Dette står jo klart å lese mellom linjene. Det sitatet som du viser til , det er jo et bevis på at det er klistremerker som er Intels hovedprodukt. Og for å markedsføre sine klistremerker, ja så selger de cpUUUUU'er Endret 29. august 2005 av Osse Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Jeg går ut fra at du spøker med oss, men jeg kan ikke dy meg. Jeg leste nå begge linkene i alle fall...: Sitat Finacial Times: With PC assembly time down to less than four minutes, the 30 seconds it can take to apply the ubiquitous security holograms and logos for Microsoft and Intel have become a significant manufacturing bottleneck. Talks are under way to eliminate what Dell production managers grudgingly describe as “other people’s advertising”. Sitat The Inquirer: But it doesn't seem that Dell is bothered about the tacky look the logos impart to your otherwise handsome notebook, but that it just wants to dump the stickers to save time, and therefore money. Geir Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Er det ikke snart mulig å sette opp en poll Hadde vert litt intesessant å sett hvor mange som er "inhel-hatere". Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Så noen Intel/AMD krangel skal vi ikke ha her. Derfor tviler jeg på at det blir aktuelt med noen poll. Slikt blir det bare bråk av. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Moderator sa nei til poll på side 1 i denne tråden. La oss more oss med det uten å gjøre det så seriøst, da blir det erfaringsmessig fort krangel og tråden må stenges. Geir Lenke til kommentar
Osse Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 and therefore money. Dette her sier jo det meste, alt dreier seg om penger , og utfra det MÅ man jo bare innse, at , dersom, hvis ikke, intel får solgt sine klistremerker, ja så går det utover Deres Inntjening og derved aksjekurs, jeg skimter de harde 30 åra igjen Iallefall for de med Intel aksjer, så mit råd til alle intel aksjeiere, løp å selg Deres Intelaskjer. Snart er det for sent. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Dare har så lyst til å si det: Jeg HATER dell og intel!!! Lenke til kommentar
Osse Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Snekker`n Skrevet: 26/08/2005 : 18:11 Bare en ting jeg lurer på og det er hva "Intelhaterne" skal gjøre til neste år når Intel nok en gang tar tilbake ytelsestronen, ja kanhende de stikker av også biggrin.gif Der har vi det bedre som ikke hater noen, vi skifter merke etter hva som yter best og lever lykkelig med det . harhar.gif Alldeles Offtopic Skulle det skje, det som oftest bare skjer i intels mest våte drømmer, skulle de ved et lykketreff greie å lage en god cpu (igjen), ja snekkern da har æ (jeg) knapt nok ord igjen, men, helgigvis, skapet står jo ennda der, og skulle det utenklige skje så får jeg site der å surmule litt, forsterke mitt intel hat litt, reptere de gode gamle slagorda fra før A64 Danilelsn : , endlig skjønner du det, var det ikke delig å dare si det. Jeg ser for meg at dette er en gryende og voksende bevegele LANDSFORENINGEN MOT INTEL OG DELL. Gratis medlemskap til den som har den mest (u)seriøse saklige grunn til å irrasjonelt hate de der kapitalistiske , miljøfidlige, Ja jeg hører endåg rykter om at de skal inngå i "the axes of evil", var det ikke noe sånt bush kalte de onskapsfulle, selskapene ? Endret 29. august 2005 av Osse Lenke til kommentar
Osse Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Sitat Finacial Times: Intel have become a significant manufacturing bottleneck. Ifølge Finacial times er også de der klistremerken for vansklige for Dell ansatte (som om det kom som en overraskelse) til å klistre på, dette viser jo med stor klarhet at intel selv ikke har evnet å lage GODE klistermerker. Og så finns det folk som enda kjøper Intel , så ikke engang kan lage enkle klistermer. Endret 29. august 2005 av Osse Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Gratis medlemskap til den som har den mest (u)seriøse saklige grunn til å irrasjonelt hate de der kapitalistiske , miljøfidlige, Ja jeg hører endåg rykter om at de skal inngå i "the axes of evil", var det ikke noe sånt bush kalte de onskapsfulle, selskapene ? Gisp, et firma som vil tjene penger! Hørt på maken! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 mit råd til alle intel aksjeiere, løp å selg Deres Intelaskjer. Snart er det for sent. Ja selg dem til meg. Billig! Geir Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Vi trenger både intel og amd. hvordan skulle det gått med konkurransen uten? Forøvrig er intel for de som liker å skryte av antall gigahertz. Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 morsom tråd .. Må bare si at mye som blir sagt er ganske usaklig (uten å nevne eksempler) Er selv absolutt ikke intelhater, og syns Intel fortjener bedre en dette Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 morsom tråd .. Må bare si at mye som blir sagt er ganske usaklig (uten å nevne eksempler) Er selv absolutt ikke intelhater, og syns Intel fortjener bedre en dette Det gjør de hvertfall ikke Det er det værste møkkafirmaet som noen gang har eksistert! Også lager de den værste møkka i værden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå