Gå til innhold

Jeg kom ut av skapet, jeg er Intelhater

Osse

Anbefalte innlegg

Intel har full kontroll med hva de driver med.

Intel har full kontroll på hva Dell og Microsoft driver med.

Fixed.

De ga ikke ut noen 64 bits cpu før det kom operativsystem som støttet dette. Hvor mange nisser her inne har et et 64 bits os?
Microsoft våget ikke slippe noe x86-64 OS før Intel omsider hadde sin prosessor klar.

Fixed.

:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare en ting jeg lurer på og det er hva "Intelhaterne" skal gjøre til neste år når Intel nok en gang tar tilbake ytelsestronen, ja kanhende de stikker av også :grin:

Der har vi det bedre som ikke hater noen, vi skifter merke etter hva som yter best og lever lykkelig med det . :tease:

Lenke til kommentar

ikke vært nevnt så mye hvem som yter mest...

derimot pris og egene erfaringer, ergo, driter jeg i om intel kommer med no nytt, for jeg har maskin som henger med lenge enda... (til en grei pris)

Kommer intel på banen med noe bra & kraftig til en bra pris så hopper jeg gladelig over igjen..

Men for nå er det AMD som ruler i min Stasjonære...

men kan noen komme med en alla lexikon deffinisjon på hva en Intel-Hater er.? sånn fakta messig.? Kunne blitt morsomt...

Lenke til kommentar

Jeg har da lest mange innlegg her på forumet om hvor sikkert det er å kjøpe intel, solid blalala.

Nå viser det seg imidlertid at en av hovedinntektskildene til Intel er å selge, ja tro det eller ei Klistremerker, dette har faktisk irritert intels medsammensvorne i det infernalske spillet Intel driver med for å få verdensherredømme. Dell er fly forbanna for at Intel tvinger Dem til å selge:

KLISTREMERKER

Og alikevel så finnes det folk som mener at vi skal kjøpe cpUUUU'er fra en klistremerkeprodosent, verden vil BEDRAS. :mad:

Endret av Osse
Lenke til kommentar

Geir , det er jo fordi Itavisen som vanlig ikke skjønner poenget med den informasjoen de utgir,

Det er jo soleklart for alle som kan lese Finacal Times som de oppgir som sin kilde.

Dersom Intel ikke får salg for sine klistermerker gjennom store kjeder som Dell så vil de straks få betydlige reduserte inntekter, noe som selvsagt kan sende aksjekursen rett til bunns. Dette står jo klart å lese mellom linjene.

Det sitatet som du viser til ;) , det er jo et bevis på at det er klistremerker som er Intels hovedprodukt. Og for å markedsføre sine klistremerker, ja så selger de

cpUUUUU'er

Endret av Osse
Lenke til kommentar

Jeg går ut fra at du spøker med oss, men jeg kan ikke dy meg. Jeg leste nå begge linkene i alle fall...:

Sitat Finacial Times:

With PC assembly time down to less than four minutes, the 30 seconds it can take to apply the ubiquitous security holograms and logos for Microsoft and Intel have become a significant manufacturing bottleneck. Talks are under way to eliminate what Dell production managers grudgingly describe as “other people’s advertising”.

Sitat The Inquirer:

But it doesn't seem that Dell is bothered about the tacky look the logos impart to your otherwise handsome notebook, but that it just wants to dump the stickers to save time, and therefore money.

Geir :)

Lenke til kommentar
and therefore money.

Dette her sier jo det meste, alt dreier seg om penger , og utfra det MÅ man jo bare innse, at , dersom, hvis ikke, intel får solgt sine klistremerker, ja så går det utover Deres Inntjening og derved aksjekurs, jeg skimter de harde 30 åra igjen :yes:

Iallefall for de med Intel aksjer, så mit råd til alle intel aksjeiere, løp å selg Deres Intelaskjer. Snart er det for sent.

Lenke til kommentar
Snekker`n 

Skrevet: 26/08/2005 : 18:11

Bare en ting jeg lurer på og det er hva "Intelhaterne" skal gjøre til neste år når Intel nok en gang tar tilbake ytelsestronen, ja kanhende de stikker av også biggrin.gif

Der har vi det bedre som ikke hater noen, vi skifter merke etter hva som yter best og lever lykkelig med det . harhar.gif

Alldeles Offtopic

Skulle det skje, det som oftest bare skjer i intels mest våte drømmer, skulle de ved et lykketreff greie å lage en god cpu (igjen), ja snekkern da har æ (jeg) knapt nok ord igjen, men, helgigvis, skapet står jo ennda der, og skulle det utenklige skje så får jeg site der å surmule litt, forsterke mitt intel hat litt, reptere de gode gamle slagorda fra før A64 :tease:

Danilelsn : :p , endlig skjønner du det, var det ikke delig å dare si det.

Jeg ser for meg at dette er en gryende og voksende bevegele

LANDSFORENINGEN MOT INTEL OG DELL.

Gratis medlemskap til den som har den mest (u)seriøse saklige grunn til å irrasjonelt hate de der kapitalistiske , miljøfidlige, Ja jeg hører endåg rykter om at de skal inngå i "the axes of evil", var det ikke noe sånt bush kalte de onskapsfulle, selskapene ?

Endret av Osse
Lenke til kommentar
Sitat Finacial Times:

Intel have become a significant manufacturing bottleneck.

Ifølge Finacial times er også de der klistremerken for vansklige for Dell ansatte (som om det kom som en overraskelse) til å klistre på, dette viser jo med stor klarhet at intel selv ikke har evnet å lage GODE klistermerker.

Og så finns det folk som enda kjøper Intel :hmm: , så ikke engang kan lage enkle klistermer.

Endret av Osse
Lenke til kommentar
morsom tråd ..:) Må bare si at mye som blir sagt er ganske usaklig (uten å nevne eksempler)

Er selv absolutt ikke intelhater, og syns Intel fortjener bedre en dette :hmm:

Det gjør de hvertfall ikke :realmad:

Det er det værste møkkafirmaet som noen gang har eksistert! Også lager de den værste møkka i værden!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...