Osse Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 usæl-gesæl Kan kanskje stemme at Carl I bruker pentium, for etter en lang og seriøs samtale med Jens , sa han at det var Denne logoen som sto på Carl sin PC. Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Kan nesten tørre å vedde på at dere som "hater" Intel ikke har testet en CPU fra Intel.AMD har sine bruksområder, det samme har Intel. Synest ikke man skal komme med slike utsagn uten grunnlag/begrunnelse. Såså. Jeg hadde kun Intel før. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Min turion mt32 (1,8ghz) slo en stasjoner p4 på 2,8@3,2 med noen sekund i superpi Lenke til kommentar
Osse Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 Joda, men så var P4 opprinnelig ikke beregnet for mattematikk, den rundet feil av i alle retninger . Oldboy Jenny Oi så vi Bin Ladin på vår side................. Nå vet jeg ikke om jeg ble så ........ Har forresten hørt fra sikre kilder at hovedårsaken til at Bin Ladin og hans følge vil boikotte Intel er pga spilleytelsen. Lenke til kommentar
Osse Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 OffTopic: Forbaska Netshop, så mye embalasje at jeg ikke har funne gotteriet mitt ennå Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Har hørt at AMD skal lansere nye spill prosessorer. De er vissnok så raske at en spiller kan forvente seg at spillet går dobbelt så fort som vanlig. Dette vil være en klar fordel for folk som spiller CS, der de nå kan løpe dobbbelt så fort som fienden, samtidig også skyte og gjøre andre ting dobbelt som fort. I gamer FX versjonen vil du oppleve matrix lignende tilstander .D Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Jeg er ikke Intel hater, men så kan jeg litt mer om data enn andre da Pentium M er jo et Intelprodukt som bare ekspertene verdsetter. Men ser helt klart at det finnes en tullebukk som garantert er mer intel hater enn andre ;D Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Og mer sier vi ikke om akkurat den saken, Dahle og Snekker'n... Geir Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Neida,men må få lov til å si at denne tråden her var morro, lege siden jeg har ledd så godt Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Har hørt at AMD skal lansere nye spill prosessorer. De er vissnok så raske at en spiller kan forvente seg at spillet går dobbelt så fort som vanlig. Dette vil være en klar fordel for folk som spiller CS, der de nå kan løpe dobbbelt så fort som fienden, samtidig også skyte og gjøre andre ting dobbelt som fort. I gamer FX versjonen vil du oppleve matrix lignende tilstander .D vil vel egentlig være bet i fear-spillet, det... Lenke til kommentar
Osse Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 (endret) oivind_dahle Har hørt at AMD skal lansere nye spill prosessorer. De er vissnok så raske at en spiller kan forvente seg at spillet går dobbelt så fort som vanlig. Dette vil være en klar fordel for folk som spiller CS, der de nå kan løpe dobbbelt så fort som fienden, samtidig også skyte og gjøre andre ting dobbelt som fort. I gamer FX versjonen vil du oppleve matrix lignende tilstander .D Dette er faktisk ikke bare et rykte, det var etter Bin Ladin, som ifølge FBI (Fedearal Bullshit Investigatian) benyttet en lettere overklokket Intel av ukjent opprinelse, han spiller selvsagt GLA på CC-genrals. Vi seriøse gamere stilte selvsagt opp med AMD, og dermed kom han jo selvsagt på etterskudd, ja og hvem tror du han ga skylda, Intel og USA. Du kan selv lese det intense og hatefulle innlegget han hadde mot Intel HER Hvorpå mange støttet han i sine konspirasjonteorier HER Endret 26. august 2005 av Osse Lenke til kommentar
diversity Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Jeg liker begge.. har ikke noen grunner til å stemme ned noen av dem Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 oivind_dahle Har hørt at AMD skal lansere nye spill prosessorer. De er vissnok så raske at en spiller kan forvente seg at spillet går dobbelt så fort som vanlig. Dette vil være en klar fordel for folk som spiller CS, der de nå kan løpe dobbbelt så fort som fienden, samtidig også skyte og gjøre andre ting dobbelt som fort. I gamer FX versjonen vil du oppleve matrix lignende tilstander .D Dette er faktisk ikke bare et rykte, det var etter Bin Ladin, som ifølge FBI (Fedearal Bullshit Investigatian) benyttet en lettere overklokket Intel av ukjent opprinelse, han spiller selvsagt GLA på CC-genrals. Vi seriøse gamere stilte selvsagt opp med AMD, og dermed kom han jo selvsagt på etterskudd, ja og hvem tror du han ga skylda, Intel og USA. Du kan selv lese det intense og hatefulle innlegget han hadde mot Intel HER Hvorpå mange støttet han i sine konspirasjonteorier HER Dette må være et gullkorn :!: Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Hvorpå mange støttet han i sine konspirasjonteorier HER Det geniale med den liken er at side scrolleren er på venstre side. Første gang jeg har opplevd dette på nettet Ikke rart siden de leser baklengs, men dog like morsomt. "kult å alltid lese hvem som er moderen først når du leser krimbøker " Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Pentium er da bra det, men min fav er nok AMD ja, har selv en Inter P4 2.0 og den klokker helt rått! [email protected] GRR! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 AMD til desktops og Intel til laptops. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 AMD til desktops og Intel til laptops. Second that! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Intel ruler i HTPC med sin Pentium M. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå