Share the pain Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Intel SUX, men pentium m er greit nok Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Intel har full kontroll med hva de driver med. De ga ikke ut noen 64 bits cpu før det kom operativsystem som støttet dette. Hvor mange nisser her inne har et et 64 bits os? Tipper tallet er svært lavt. Og jeg ler så jeg hyler når jeg tenker på alle de som kjøpe a64 for 3 årsiden da de skulle være så fremtidsrettet. Ler også godt av de som kjøper socket 939 med samme argument. Intel vet nok hva de driver med og jeg tipper at vi i 2006 vil se at "Kjempen" viser muskler. Og jeg vil selge unna min AMD askjer i desember i åt. Uten tvil. Jeg elsker ikke Intel og jeg elsker heller ikke AMD. Men jeg syns Intel har fått et ufortjent dårlig rykte her inne på forumet. En annen fakta er at 99,9999999% av brukerne her inne ikke hadde hatt peiling om de satt på en Intel eller AMD maskin i en blindtest. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 De ga ikke ut noen 64 bits cpu før det kom operativsystem som støttet dette. Hvor mange nisser her inne har et et 64 bits os? Finnes det egentlig noen programmer som kan utnytte 64 bits cpu'er? Og en ting til, Linux kom med et operativsystem som støttet 64 bit, Før intel begynte å lage sine prosessorer med emt64, og før windows lanserte windows xp 64 bit-versjonen. Lenke til kommentar
Osse Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 (endret) Tja å sitte på en prescott maskin på en kald vinterdag ville vel ikke være så ille Vedder på at du merker forskjell om du SITTER på en prescott eller en A64 enten du er blind eller ikke, iallefall på full load. Og du påstår du kan data, komme å fortelle at datamaskiner er til for å sitte på., purf Ikke rart du er på ikea å ser etter datamaskiner Endret 26. august 2005 av Osse Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Intel SUX, men pentium m er greit nok Og turion er enda mer supert (testet begge deler) Lenke til kommentar
Tore Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Denne tråden kommer til å bli en krangletråd hvor Intel folk kommer for å forsvare sine CPU med alskens påstander... I grund er de sikkert umerkbart like gode, men jeg har bare hatt trøbbel med nyere Pentium, gammle Intel derimot er greit.. Å på bærbare er Intel helt grei, hvis det ikke kom fram i min forrige post her...... ALLE HAR SINE MENINGER.. Moderator må nåk følge med denne tråden Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Intel SUX, men pentium m er greit nok Og turion er enda mer supert (testet begge deler) Godt poeng. tenkte ikke på turion Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Moderator må nåk følge med denne tråden Moderator følger med! Så lenge dere klarer å holde en spøkefull tone og ikke blir sinte på hverandre eller begynner med personkrangel, skal dere få litt lengde på løpestrengen. Tekniske påstander og "bevis" kan dere spare dere. Dette er bare en godmodig liten moro-tråd. Geir Lenke til kommentar
Osse Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 (endret) Her er jeg 100% seriøs og så blir tråden stemplet som godmodig Og dersom Øivind ikke svir sin rompe mer på en prescott under full load, en på en A64. Begge selvsagt med kun en liten kjølribbe på, i et varmt rom, og fortsatt påstår at han ikke merker forskjell på å sitte på en high end AMD 64 og såkalt high end Intel prescott.ja da skal jeg jammen sykle i lag med han. Skulle jeg ta feil så blir det vel et mds prosjekt. Edit: må bare quote Øivind, slik at han ikke kommer å forteller at han mener det er det samme om du sitter på en Intel eller en AMD oivind_dahle Skrevet: 26/08/2005 : 09:51 blabla, masse tull, så litt seriøst En annen fakta er at 99,9999999% av brukerne her inne ikke hadde hatt peiling om de satt på en Intel eller AMD maskin i en blindtest. Endret 26. august 2005 av Osse Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 (endret) stilig jeg hater intel fordi de overpriser cpu til de grader hadde jeg skulle tatt meg råd til en intel hadde jeg sittet igjen me en 1700ghz sikkert.. eller en drit varm prescott..jippy....eh...over til det usaeklige digger og finne på usmakelige usakelige kommentarer hvis en me "intel pc" har trøbbel mus eller tastatur virker ikke: da sier jeg nej må nok få deg bedere cpu...kjøåe amd snart? eller brannmur hindrer maskine i og komme på nett da sier jeg : typisk intel...(med ett bedrøvet medfølende blikk) hehe ... drar man ikke go nytte av 64 bitts ytelsen i spill? Endret 26. august 2005 av usæl-gesæl Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Man trenger jo ikke hate Intel selv om man er hardcore AMD fan vel? Bruker til daglig en laptop med Intel cpu, har også en stasjonær med AMD cpu, begge er finfine... Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Her er jeg 100% seriøs og så blir tråden stemplet som godmodig Ja, livet er hardt noen ganger. :!: Geir Lenke til kommentar
Osse Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 (endret) oivind_dahle Skrevet: 26/08/2005 : 09:51 De ga ikke ut noen 64 bits cpu før det kom operativsystem som støttet dette. Hvor mange nisser her inne har et et 64 bits os? Dette er ikke ment som et personangrep på her Øivind Dahle, MEN hvor seriøst kan vi ta han , når han enda tror på NISSER ?? Til den unge garde, ikke les dette innlegget. Endret 26. august 2005 av Osse Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Kan ikke folk bruke energien sin på å hate noe mer fornuftig? Carl I. Hagen for eksempel. Lenke til kommentar
Osse Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 Bruker Carl I, Pentium, kanskje den fine typen med regnefeil ? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Ja, jeg er vell nesten intel (inhel) hater. Har blitt det etter allt surret med inhel-maskiner jeg her vert borti Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 jo ryktene sier at carl i hagen bruker intel ..så da Hater vi han også..! detta var litt morro Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 (endret) Her er jeg 100% seriøs og så blir tråden stemplet som godmodig Og dersom Øivind ikke svir sin rompe mer på en prescott under full load, en på en A64. Begge selvsagt med kun en liten kjølribbe på, i et varmt rom, og fortsatt påstår at han ikke merker forskjell på å sitte på en high end AMD 64 og såkalt high end Intel prescott.ja da skal jeg jammen sykle i lag med han. Skulle jeg ta feil så blir det vel et mds prosjekt. Edit: må bare quote Øivind, slik at han ikke kommer å forteller at han mener det er det samme om du sitter på en Intel eller en AMD oivind_dahle Skrevet: 26/08/2005 : 09:51 blabla, masse tull, så litt seriøst En annen fakta er at 99,9999999% av brukerne her inne ikke hadde hatt peiling om de satt på en Intel eller AMD maskin i en blindtest. Jeg tror også at 99,9999999% av forumbrukerne skjønte at det ikke var å sitte fysisk på cpuen! EDIT: btw, pentium m er en fantastisk cpu . Men det vet du vel Osse? Også at intel lager andre cpuer enn pentium 4 prescott? Endret 26. august 2005 av sablabra Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 EDIT: btw, pentium m er en fantastisk cpu . Men det vet du vel Osse? Også at intel lager andre cpuer enn pentium 4 prescott? Pentum M er en av de verste møkka-cpu,ene i værden Lenke til kommentar
Osse Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 Jeg er da helt Klar over at Intel har laget og designet av en gammel sak PIII, tror jeg det var, denn CPU, har blitt mattegenienes favorittprossor, den er spesialdesignet til å regne ut Super PI. Å der skal selv en Intel Hater som meg si : Intel for de som liker å regne super PI. Men det er vel omtrent det eneste Intel har gjort for menskeheten, hjelpe folk til å beregne Super PI raskt Sablabra, Hæ ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå