ilpostino Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 noen som vet om det finnes noen steder en kan laste ned lyder fra Duke Nuken og Red Alert-spillene? Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 (endret) For Christ's Sake! Duke Nukem Vel, her er noen klassikere: http://www.wavsource.com/video_games/duke_nukem.htm Flere legendariske punchlines, nederst på siden: http://www.fortunecity.com/skyscraper/thrise/300/um3wf.htm Google er fine greier http://www.google.no/search?hl=no&q=red+alert+wav&meta= Endret 26. august 2005 av Jon@s Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Flere legendariske punchlines, nederst på Duke Nuken har noen relativt klassiske punchlines.... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Duke Nuken har noen relativt klassiske punchlines.... Duke Nukem Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Duke Nuken har noen relativt klassiske punchlines.... Duke Nukem tror jeg må være litt mer nøye med å lese korrektur heretter.... Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Gode kommentarer fra Duke ja . Ang Red Alert, hvis du har spillet ligger alle lydene innpå CD'en. (men siden du spør antar jeg du ikke har det.) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 Gode kommentarer fra Duke ja . Ang Red Alert, hvis du har spillet ligger alle lydene innpå CD'en. (men siden du spør antar jeg du ikke har det.) joda... har alle cd'ene til red alert 1 og red alert 2 med alle addon-cd'er... men hvordan henter jeg ut alle kommentarene derfra da? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 mener å huske at det ligger en egen audio mappe på cd'ene. bare utforsk cd'ene og hent ut de audio filene du skal ha Lenke til kommentar
knert Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 mener å huske at det ligger en egen audio mappe på cd'ene. bare utforsk cd'ene og hent ut de audio filene du skal ha Og hvis du er usikker på hvilket program du trenger for og åpne lyd filene, så er denne siden for deg. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 har egentlig ikke funnet noen program som kan åpne/decode mix-filene. noen som har noen gode tips? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 På Red Alert 2 så ligger i hvertfall in-game dialogen i wave filer på begge CDene. Men vet noen hvordan man kan skaffe musikken? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 På Red Alert 2 så ligger i hvertfall in-game dialogen i wave filer på begge CDene vet ikke om jeg er stokk dum eller .no slikt... men selv har jeg kun funnet de MIX-filene som ligger på cd'ene... noen andre steder enn i disse de ligger mener du? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 De ligger under den undermappen som heter "Taunts" i Red Alert 2 i hvertfall. Der ligger det masse WAV filer, de ligger også på begge CDene Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 De ligger under den undermappen som heter "Taunts" i Red Alert 2 i hvertfall. Der ligger det masse WAV filer, de ligger også på begge CDene det vet jeg, men ingen av de er lydfiler til tesla troops, igor, tanya eller lignende.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå