knutby Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Tenkte jeg skulle lage tråd for de litt sære ukjente filmene som er superbrae for de av oss som liker slike filmer. Behøver kanskje ikke og være se fryktelig ukjent så lenge den er av den sære sorten. Kan starte med "Night on Earth" En skikkelig pærle av en film. Litt snål i den ene scenen og i den neste så sprekker lattermuskelen. Noen flere? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Det første jeg tenker når jeg leser ukjent og sært er Napoleon Dynamite. Virkelig en elsk/hat-film, og utrolig annerledes. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 Ok, den skal sees. Virkelig forfriskende trailer: http://www.apple.com/trailers/fox_searchli...n_dynamite.html Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Tror "A Scanner Darkly" kommer til å bli en pussig film. Trailer Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Tror "A Scanner Darkly" kommer til å bli en pussig film. Trailer Så utrolig, forbanna kult. FU alle, jeg liker Keanu Reeves, og jeg elsker Phil Dick (damn you, Ben Affleck). Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Damn! Ser ut som 2 gode filmer!! Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 (endret) Hvis jeg skal velge en, så må det bli Blue Spring. Trailer - Er en elendig trailer og har crappy lyd, men gir hvertfall en smakebit. Må minne på at den på samme måten som Ichi the Killer traileren får det til å virke som en ren voldsfilm, noe som er langt fra sannheten. Endret 26. august 2005 av Scarface^ Lenke til kommentar
duda Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Det første jeg tenker når jeg leser ukjent og sært er Napoleon Dynamite. Virkelig en elsk/hat-film, og utrolig annerledes. kan være enig i det. Så den for ikke så lenge siden. Litt spesiell. Fortsatt usikker på hva jeg syns om den, for den var litt genial, men litt rar. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 David Chronenberg: Videodrome, Naked Lunch og eXistenZ er gode og sære filmer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Hva med "Jesus Christ Vampire Hunter"? http://imdb.com/title/tt0311361/ Her snakker vi film! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Vel, Jesus Christ Vampire Hunter faller kanskje ikke under "ukjent sær godbit"? Men, knall er den likevel. Digger den scenen hvor det kommer sikkert 25-30 stykker ut av en liten bil for å slåss med Jesus. Apropos Jesus; denne er knall -> Ultrachrist! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Vel, Jesus Christ Vampire Hunter faller kanskje ikke under "ukjent sær godbit"? Det gjør vel egentlig ikke eXistenZ heller? Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Vel, Jesus Christ Vampire Hunter faller kanskje ikke under "ukjent sær godbit"? Det gjør vel egentlig ikke eXistenZ heller? Var ikke den beste filmen, men den var underholdene nok ihvertfall Lenke til kommentar
diversity Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Det første jeg tenker når jeg leser ukjent og sært er Napoleon Dynamite. Virkelig en elsk/hat-film, og utrolig annerledes. Kongefilm, men ikke så veldig ukjent da. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Det første jeg tenker når jeg leser ukjent og sært er Napoleon Dynamite. Virkelig en elsk/hat-film, og utrolig annerledes. Den filmen er da alt annet enn ukjent. I statene har den oppnådd et kultsymbol få filmer kan matche. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Veldig klar over dens popularitet i de forente stater, men her i bittelille Norge er det ytterst få som kjenner til den, og da må man reklamere. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Veldig klar over dens popularitet i de forente stater, men her i bittelille Norge er det ytterst få som kjenner til den, og da må man reklamere. En film er ikke ukjent hvis jeg har sett den :!: Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Rått, de dere jesusfilmene må jeg bare se Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Kvalifiserer PI til dette her? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Kvalifiserer PI til dette her? Pi Darren Aronofskys første film, et mesterverk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå