Leif-Ove Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 heisann jeg har hørt at mac osx er veldig bra så jeg lurer på om jeg skal bytte fra windows til dette på min PC hvor kan jeg få kjøpt dette? håper på mange svar Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Pr. idag så kan Mac OSX kun kjøres på Apple sine egne maskiner, og slik blir det nok i overskuelig fremtid også. Lenke til kommentar
Leif-Ove Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 å jasså men jeg vet jeg har hørt at det er mulig selv om man har windows Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Apple annonserte at dei skulle skifte cpu-arkitektur frå den dei har hatt ei stund til intel x86-cpuer. (slike som er i vanlige pcer). MEN, apple har også gjort det ganske klart at Mac OS X skal berre kjøre på maskiner levert av apple, dermed vil ikkje det vere tilgjengeleg for det "vanlige" pc-markedet. Det som du har hørt er nok ei pen blanding av denne nyheiten og informasjon om den backup-kopien som blei tatt frå intelmaskina som viste OS X. Denne finnes i to versjoner, ein sikkeleg fake og den virkelege, men etter kva eg har hørd er det ikkje mulig å installere den (utan å tilfredstille nokre speiselle krav iforhold til maskinvare) Det har også blitt diskutert i denne tråden: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=455411 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå