Gå til innhold

Ute etter en veldig bra 19" lcd til spilling

Oblivion

Anbefalte innlegg

Jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg med å finne en 19” LCD skjerm som har ca 1000 i kontrast og bra oppdaterings frekvens. Bruksområdet er spilling og kontorarbeid. Jeg er ute etter den skjermen som gjengir det absolutt beste fargebildet (særlig med tanke på lys/skygge og sorte objekter). Skjermen må være såpass rask at man ikke merker noe etterslep i spill. (jeg er kresen på det)

takker for all hjelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikkje sjå deg blind på ms, det er ikkje sagt at ein på 4ms er betre egna til spel enn ein med 12ms, fleire faktorar spelar inn. Om du ikkje har gjort det, søk og leit etter liknande emner. Mister Dahle har uttalt seg eit par ganger om gode LCD.

Endret av zeph
Lenke til kommentar
Jeg så på den skjermen der, men et kontrastforhold på 550:1 er jeg ikke helt fornøyd med. Jeg vil helst ha et kontrastforhold på minimum  700:1

Er det noen som vet hvor lav MS man trenger for at spill skal gå helt flytende?

har nec 1980gx på 8ms, 700:1 kontrast helt ok skjerm

merker litt etterslep tydelig når man svinger på nfsu2 (mest ut mot kantene)og når man tar en brå snu på unreal turnement 2004 når jeg testet swat4, farcry og cs source merket jeg stort sett ikke noe etterslepp

den har ikke noe særlig mer etterslepp enn jeg hadde på min forje crt skjerm. den store forsjellen var fargene for de var superflotte, og jeg fikk ikke vondt i øynene :w00t:

den har forresten tco 03 godkjenneing også:)

Endret av neon king
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg så på den skjermen der, men et kontrastforhold på 550:1 er jeg ikke helt fornøyd med. Jeg vil helst ha et kontrastforhold på minimum  700:1

Er det noen som vet hvor lav MS man trenger for at spill skal gå helt flytende?

har nec 1980gx på 8ms, 700:1 kontrast helt ok skjerm

merker litt etterslep tydelig når man svinger på nfsu2 (mest ut mot kantene)og når man tar en brå snu på unreal turnement 2004 når jeg testet swat4, farcry og cs source merket jeg stort sett ikke noe etterslepp

den har ikke noe særlig mer etterslepp enn jeg hadde på min forje crt skjerm. den store forsjellen var fargene for de var superflotte, og jeg fikk ikke vondt i øynene :w00t:

den har forresten tco 03 godkjenneing også:)

Sikker på at det ikke er skjermkortet ditt som er årsaken til den typen etterslep?

EDIT: Å herre. Jeg satt og leste på resultatene av et søk jeg gjorde, også glemte jeg meg helt bort. Beklager at jeg dro opp en gammel tråd.

Endret av WizendraW
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...