baseyub Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Problemet mitt er at når jeg setter i en CD eller DVD så henger maskinen seg rett etter at den har lest denne. Dette skjer ikke hver gang, men ganske så ofte. Noen ganger kan jeg legge i et par CD-er før det skjer, men plutselig fungerer ingenting lenger og alt er fryst. Jeg har dette oppsettet på maskinen: ABIT IC7-G Intel Pentium 4, 3GHz 1 GB RAM NVIDIA GeForce FX 5900 Ultra 1 stk: _NEC DVD_RW ND-1300A 1 stk: E-IDE CD-ROM 36X/AKW XP, servicepack 1 Kjøpte denne for 1,5 år siden av en kompis som hadde bygd den sammen. Er det noen som har et forslag på hvor jeg bør begynne for å finne ut hva denne feilen kan være - VELDIG irriterende feil ihvertfall Si i fra om du trenger noen mer info for å kunne hjelpe meg. Tusen takk for alle innlegg Jørgen Endret 25. august 2005 av baseyub Lenke til kommentar
schwami Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Sjekk i enhetsbehandling om cd/dvd-spillerne dine står i UDMA-mode i device manager. Sjekk også om du har et antivirus-program som har en innstilling som skanner ved aksess på "removable media" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå