haqbar Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Har kjøpt meg et sett med slike hjul: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309250&cks=PRL Har dette kabinettet. Det jeg lurer på er hvoirdan jeg skal feste hjulene. Under på de føttene som er der nå er det bare en skrue og en liten "clip" som holder de fast, men på hjulene er det fire skruhull. Noen som har gjort dette før? Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 du skrur av føttene og fester hjula i stede for Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 du skrur av føttene og fester hjula i stede for så sant så sant:D bare å bytte ut.. Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 Problemet er bare at det ikke bare er å bytte ut, for under kabinettet nå så er det et skruehull og et lite hull til klipsene som er på de vanlige føttene, men på hjulene så er det 4 skruehull. Og jeg kan jo så klart bare skru fast den ene skruen, men det er ikke så veldig stabilt. Noen andre som har gjort det? Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 har jeg aldri hørt om:s en kompis av meg har samma kabinette og han hadde ingen problemer med og feste hjul.. sjekke det opp me han Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Finn fram drillen og mekk flere hull da. Er ikke værre enn det. Har du ikke hatt sløyd? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Står jo dette: "Chieftec hjul for BA-CA-LBX-LCX", og du har et CX kabinett. Dvs, de er ikke "kompatible" med det kabinettet du har. Så du må nok fram med en bor eller lignende da gitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå