Πεισιθάνατος Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 *snip* Min kalkulator er rask nok den - Texas TI-84 Plus. Den er ny av året, så vidt jeg vet. Dere har vel hatt litt uflaks med deres kalkulatorer, da... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Hva med en liten benchmark her på forumet da. Min Casio CFX-9850GC PLUS bruker følgende tider på følgende grafer (starter stoppeklokken når jeg trykker på 'draw', gjennomsnitt av 3 tider): y=x: 1,4 sek y=2x: 1,6 sek y=x²: 3,8 sek y=2x²: 4,0 sek y=x³: 3,6 sek y=2x³: 3,9 sek Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Min Texas TI-84 Plus fikser alle de grafene på den lista di på litt under to sekunder. Den bruker ikke noe lengre tid på parabler e.l. Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg har 9850GB Plus. Nå går jeg på 3MX. Så det holder til massevis. Læreplanen for matte er ennå ikke SÅ ny at du trenger den nyeste modellen. Kanskje hvis du skal gå på universitetet at du trenger noe kraftigere saker. Man får ikke lov til å bruke annet enn helt vanlig kalkulator med + - * / på eksamen på universitetet (i alle fall UiB, nye regler fra i fjor). Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Min Texas TI-84 Plus fikser alle de grafene på den lista di på litt under to sekunder. Den bruker ikke noe lengre tid på parabler e.l. La oss se noen harde tall. (fra andre kalkulatorer også) Lenke til kommentar
jonsen Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Vi får låne en TI-89 Platinium på skolen vår i 2MX (får også bruke den i 2FY). Tast inn hvilken som helst ligning i matteboken, og så kommer svaret ut. Vi får til og med bruke den på eksamen. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Vi får låne en TI-89 Platinium på skolen vår i 2MX (får også bruke den i 2FY). Er ikke den schvindyr? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå