NightKeeper Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...mp=1#post488261 Etter Haumarush-katastrofen så presterer de å bare legge til èn ny Pvp-server? Og to tyske!? Altså, jeg mener de burde laget ett-par til engelske, slik at vi ikke hadde trengt å bekymre oss om disconnects og hele pakka. Lenke til kommentar
Canute Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Nå kommer vel alle som skulle til haumarush til å gå til den nye. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Nå kommer vel alle som skulle til haumarush til å gå til den nye. uff.. blir de ALDRI lei av å starte å nytt? hehe Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 (endret) http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...mp=1#post488261 Etter Haumarush-katastrofen så presterer de å bare legge til èn ny Pvp-server? Og to tyske!? Altså, jeg mener de burde laget ett-par til engelske, slik at vi ikke hadde trengt å bekymre oss om disconnects og hele pakka. Hvorfor skal de lage så mange nye servere mener du? Det er jo bare folk som lager en alternativ karakter uansett. Og det finnes faktisk low population servere pr. idag. Hvorfor spiller ikke folk på disse i stedet for å mase etter nye servere? Men for all del, jeg er bare glad for å bli kvitt de verste whinerene fra den stappa serveren jeg spiller på. Det største jaget går over etter en måneds tid eller noe. Er ikke allle som gidder å levele disse helt til level 60. De burde absolutt ha flere tyske. Alt for mange tyske på engelske servere. Endret 26. august 2005 av Cappo Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 hadde aldri orka å starte helt på nytt på en ny server uansett.. er ALLTID noen tullinger som sitter 24-7, og blir dritt lei av å lvl å bestemmer seg at de skal ganke litt.. når de første blir lvl 60 så er vel resten ca lv 40 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...mp=1#post488261 Etter Haumarush-katastrofen så presterer de å bare legge til èn ny Pvp-server? Og to tyske!? Altså, jeg mener de burde laget ett-par til engelske, slik at vi ikke hadde trengt å bekymre oss om disconnects og hele pakka. Hvorfor skal de lage så mange nye servere mener du? Det er jo bare folk som lager en alternativ karakter uansett. Og det finnes faktisk low population servere pr. idag. Hvorfor spiller ikke folk på disse i stedet for å mase etter nye servere? Men for all del, jeg er bare glad for å bli kvitt de verste whinerene fra den stappa serveren jeg spiller på. Det største jaget går over etter en måneds tid eller noe. Er ikke allle som gidder å levele disse helt til level 60. De burde absolutt ha flere tyske. Alt for mange tyske på engelske servere. Fordi det er bedre å starte på en ny fresh realm, enn en realm der alle der lvl 60 osv, IMO! Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Det finnes ikke realms der alle er lvl 60. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Det finnes ikke realms der alle er lvl 60. Det er ikke langt unna. Her er oversikt over serveren jeg spiller på: status for ravencrest Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Det er ikke langt unna. Her er oversikt over serveren jeg spiller på: status for ravencrest Det er ikke i nærheten en gang. Lvl 10-60 Total Alliance: 7,230 Total Horde: 10,573 Lvl 60 Total Alliance: 1,552 Total Horde: 2,210 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå