evenrognlid Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Hei er det noen som vet hvor man kan finne sølvpriser? jeg vurderer å kjøpe en klump og bearbeide til kjøler. Noen sa det ikke kostet allverdens. Gøy å prøve. Jeg fant det ikke på hegnar. kanskje jeg ikke søkte riktig. takk for all hjelp:-) Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 gullsmed har vel god oversikt over sølv-priser. PS. Du kan slette den andre meldinga di. ingengrunn til å poste samme post 2 ganger. Lenke til kommentar
evenrognlid Skrevet 9. august 2002 Forfatter Del Skrevet 9. august 2002 jeg veit om den dobbelmld. skal slette den hvis jeg klarer:-) Takk for tipset!!! Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Quote: fant noe her Charles suggested I reply to the query about Canadian prices for sterling sheet. We don't order huge quantities. On Dec.17, 1996 we had just over 1 kg of sterling sheet shipped to us from Imperial Smelting & Refining in Toronto, at $366.756 (Canadian dollars) per kg (about $273.07 US). I don't know what that is over spot. Can someone define "spot" for me?Andrew GossGoss Design Studio skal se om jeg finner mer Lenke til kommentar
DreamTime Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Prøv hos Grenland Stein & Hobby i Porsgrunn, tlf. 35 55 04 72, 35 55 86 54 (Telefaks 35 51 30 10). Det er der jeg kjøper utstyr og sølv til sølvarbeidene jeg lager. De opererer med dagens pris pr. gram, og jo mer du kjøper, jo billigere totalt. Sist jeg kjøpte lå rund sølvtråd på kr. 2.50 pr. gram når du kjøpte 500 gram eller mer. Plate eller støpesølv i blokker tror jeg er billigere. Sølvet er svært rent, 925 og 935/000, og derfor mykt. De har også noe 830/000, som er hardere, i plater. Men spør du kan de nok skaffe det du vil ha. For et par uker siden fikk jeg også et tips om to direkteimportører/grossister i Oslo-området som har billigere priser. Jeg husker dessverre ikke navnene. Prøv Gule Sider. Lenke til kommentar
evenrognlid Skrevet 10. august 2002 Forfatter Del Skrevet 10. august 2002 takk takk og takk alle sammen!!! kan noen også lære meg å slette mld? postet nettop dobbelt dobbelt. he he he. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå