casper515 Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Hei Har en nabo som muligens har en bærbar han skal selge. Det er en fire år gammel fijitsu amilo. Specs som jeg har fått med meg:pentium 3 ,128 ram 20 gig harddisk Skjermen er 13 tommer og det er dvd spiller. Han har ikke så mye peiling på data/pris og må innrømme at jeg er usikker selv hvor mye den er verdt. Maskina er pent behandlet og ser ut som ny. Noen som har en formening hvor mye jeg ska by for denne maskina? casper Lenke til kommentar
Daffa Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Jeg for min del hadde betalt max 1500 for den der.. Lenke til kommentar
casper515 Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 Synes da 3000 høres litt vel mye ut. Får jo kjøpt ny maskin med adskillig mye bedre specs til rett over 5,gjør man ikke? Casper Lenke til kommentar
Filla Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Veldig vanskelig å fastslå noen pris på så gamle maskiner. Om man skulle sette verdi opp mot specs er den ikke verdt mer enn et par hundre kroner. Om maskinen passer ditt behov, så kan vel 1200 - 1500 kroner være greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå