MyBigMouth Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 I det siste har jeg et stykke pekt ut visse mangler på forumet. For å gjøre jobben letter for yndlingsforumet mitt tenkte jeg at vi i denne tråden kunne nevne ting vii vil at dere skal endre på(dette kan jo diskuteres). Det første som slår meg er jo Postcounten. Men jeg er litt for trøtt for å komme på mer akkurat nå, men kan ikke folk drøsse på? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 QUOTE (Rxj0n @ 25/08/2005 : 23:25) Det første som slår meg er jo Postcounten. Da må du jo kanskje si hva som er galt med den. Tror de fleste sier seg enige i at den fungere som den skal. Jeg vil presisere at postcount må kun bli sett på som statistikk, og ikke noe annet. Ellers glemmer man fort innholdet i innleggene. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 (endret) Vi har jo en slik tråd fra før; "Hva ønsker du deg til den neste forumversjonen?" eller noe i den duren... Postcount diskusjonen ble jo også stengt av Ueland fordi forumstyret allerede har bestemt seg. Jeg personlig syntes det fungerer greit å diskutere hver sak i hevr sin post... Endret 26. august 2005 av White Fox Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Stenges finnes allereie ein eksisterande tråd for temaet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg