Mala Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Report back her for oppdateringer på saken da, og si til kameraten din at han må lese instruksjoner nøye neste gang, og ikkje bruke makt Lenke til kommentar
Viper_Block_50 Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Jeg skal love deg at vedkommende har lært ja Var snakk om en Sempron 2600+ dette her men koster jo noen kroner den og så sved litt på pungen den saken her. Han har montert mange maskiner før dette men gikk nok litt for fort i svingene denne gangen og hastverk lønner seg sjelden. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Hastverk lønner seg som regel aldri nei, spesielt ikkje under slike forhold som sensible hardware. Men slikt kan skje alle som regel Håper ihvertfall det blir en løsning på det da. Lenke til kommentar
Viper_Block_50 Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Ja alt er i orden, beina ble fjernet som jeg skrev i en tidligere post etter å ha nesten knekt av låsen på sokkelen. Jeg kom på at jeg hadde en gammel brent Athlon 1200 liggendes, kaster aldri noe Tok og knakk av to bein på den og dyttet i sokkelen, satte så Sempron 2600+'n oppå de og jammen meg fungerte det ikke gitt Så da har jeg etter mye strev og mas en veldig glad kompis her som slapp å kjøpe ny CPU Om den er stabil over tid gjenstår å se vi har barer startet den opp så vidt men ser ikke noe grunn til at den ikke skal fungere framover nå. Endret 6. september 2005 av Viper_Block_50 Lenke til kommentar
Guggelibu Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Det var jo bra. . . Jeg har vel ikke så mye å si, nå som du har fikset opp i problemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå