TAAB Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Og det er første gang har skjedd siden barneskolen på 80 tallet Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Woho - grattis Skal til tannlegen på mandag, satser på det samme. -Jar Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Jeg også hadde null hull sist jeg var hos tannlegen Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) Jo eldre man blir, jo færre hull får man vanligvis. Hadde mye hull når jeg gikk på barne og ungdomsskolen, men er nå 28 år, og var hos tannlegen for første gang på over tre år for et års tid siden. Da hadde jeg heller ingen hull. Men beware... du får etseskader i stedet, og da må man feste sånn plastbeskyttelse bak på tenna... og hvis det ikke holder, må man kanskje slipe ned tannemaljen og sette på noe porselensgreier i stedet. Er stort sett brus det kommer av, men i mitt tilfelle, så er det faktisk sure oppstøt, så små at jeg ikke merker det selv, som kryper oppover tunga og når jeg da hviler tunga mot tennene, så etser den vekk emalje. For det er akkurat de tennene som tunga hviler mot som er verst rammet. Be tannlegen din ta en sjekk før det er for sent, og spør om gode råd til å minimere problemet. Endret 27. august 2005 av Afseth Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Har aldri hatt hull jeg og er snart 18år Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Har aldri hatt hull i tennene jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå