kefirgut Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Vet ikke helt hvor jeg skal poste spørsmålet mitt, men prøver her. Kunne tenkt meg at jeg/hvem som helst, kunne tatt et bilde med telefonen og sendt bilde som mms til <tlf nr> og dermed havnet bildet , med tekst, direkte på min nettside. Er det mulig å sette opp en slik tjeneste? Håper noen forsto sprøsmålet mitt. Lenke til kommentar
kefirgut Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 Etter å ha tenkt litt, blir dette nesten det samme som en mms blogg. Der alt legges på web. Men spørsmålet er fortsatt om dette er mulig og finnes det en slik tjeneste? Lenke til kommentar
Yankes Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 (endret) Hvis du søker rundt i forumet finner du garantert noe om det.. jeg har vært borti det.. tror det var i PHP forumet. Det du må gjøre er å sende mms bilde til en mail adresse og få et PHP script til å sjekke den mail adressen og legge inn eventuelle bilder som har kommet inn! Endret 29. august 2005 av YaNkEs Lenke til kommentar
benlen Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Jeg har laget et perl script som sjekker en epost jevnlig og legger ut bilder som kommer på mail. Ved å sende mms'en til en epost slipper man å betale dyre dommer for et nummer som 1821 eller liknende. Skal vurdere å legge det ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå