Bullit Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Fikk til slutt registrert meg, så nå er jeg og blinker.. Må si Blink virket veldig rotete og uoversiktlig i forhold til Spray Whitin så vel ut som en dame? Hvis ikke er det en dude med veldig barberte legger Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Ja det er nokk en jente, bifil sikkert også. Du får det til å høres ut som at det er ille å være bifil. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Ja det er nokk en jente, bifil sikkert også. Du får det til å høres ut som at det er ille å være bifil. Heterofili FTW! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Har ikke blink. Angrer _litt_ på at jeg ikke ordnet i starten. Tenkte som så da at det bare var en blaff. Håper folk slutter å bruke det. Er den eneste i klassen som ikke har blink. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Har ikke blink. Angrer _litt_ på at jeg ikke ordnet i starten. Tenkte som så da at det bare var en blaff. Håper folk slutter å bruke det. Er den eneste i klassen som ikke har blink. The get u`re arse on and get u some fun lad! Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Ja det er nokk en jente, bifil sikkert også. Du får det til å høres ut som at det er ille å være bifil. Ja men det var ikke meningen Burde kanskje ha formulert setningen bedre. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Ja, jeg har Blink. Noen som vet om det går an å legge inn mediafiler i profilen? En liten musikkavspiller? Linke til en sang på nettet og få den til å spilles av når noen åpner profilsiden? Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Ja her bumper vi ivei Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hvis jeg hadde laget en ny tråd hadde det garantert kommet en eller annen nisse og linket til fire eksisterende tråder. Nå bruker jeg denne, og da kommer du. Forum er ikke det letteste i verden.. Men, tilbake til spørsmålet, går det an å "pimp my blink"? Lenke til kommentar
gimme Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Seff har jeg blink Heter myrra2 der for tiden Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 OnT: Ja. Ble brukt mye da jeg var arbeidsledig. Er vel inne en gang om dagen, alt ettersom hva jeg driver med sånn ellers. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Har aldri skjønt poenget med blink når man har IM uansett. Det eneste man gjør er jo å spørre hverandre hva man gjør, skal gjøre eller har gjort, om man blir med på kino, kan komme på besøk, hvordan prøven gikk i dag osv. Har faktisk en blink profil, men ikke faen om jeg gidder å bruke den. Alt den duger til er å minne meg på at jeg gav etter for gruppepress. Lenke til kommentar
Rindal-jr Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Har det ja Er ikke så mye inne der faktisk når jeg tenker over det.... Har nettby orgså... Lenke til kommentar
Brillefin Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Må nesten ha blink. blinknavn og mob.nummer er jo den personalian jeg pleier å utveksle med jenter jeg treffer på byen som jeg gjerne vil ha kontakt med senere i allefall (og navn da, selvfølgelig ). Det å sende en B-post føler jeg er en del mer useriøst og lettbent enn en sms. En mykere måte å ta kontakt på. Passer fint for de av oss med et litt begrenset ego Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Har både Blink og Nettby. Kommet i kontakt med mange hyggelige folk der. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 hanneir1 Nå kan alle skrive i gjesteboka mi. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 hvem faen sitter på blink for og finne fjortiss horer? 4739116[/snapback] De i single menn i 30 årene... Du kan nesten gå inn på en hvilken som helst side til en fjortiss, og se på siste besøkende.... "xxxx 30" Sånn er det på nettby også. Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Har blink ja. Bruker det heller lite. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Har blink jeg og. To kontoer til og med Sjur86 og Vaage86 kos Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Eplefe er navnet, der som her. (og en god del andre steder) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå