Tonio Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Fordi jeg har utnyttet svakheten i php-systemet deres. 2. Misbruk av Blink Misbruk av Blink kan føre til utestengelse fra Blink. Herunder gjelder utnyttelse av svakheter i systemet som fører til egne fordeler eller ulemper for andre. (F.eks. script som fører til at personer poster innlegg utenfor egen kontroll) Du bryter en regel! Og du tror jeg ikke visste det? Om du visste det må du være ganske mye inne på Blink, for den regelen kom i går. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg er faktisk ganske mye innpå Blink, men det at å utnytte koden deres kvalifiserer til utestengelse og mulig anmeldelse sier vel seg selv? Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Blink vil ikke ha meg Prøver å registrere meg, men uansett hva slags brukernavn jeg bruker kommer det opp "feil 490" eller noe Lenke til kommentar
Nodland Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 toddyndl Ja, det er det jeg kaller meg. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Nei det har jeg ikke. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Hvis man går inn på kontoen til ei brukbar berte, og kikker i gjesteboka ser man at det er oversvømt av hilsener fra menn i 25-35 års alderen med: Åh, du var fiiiin! MSN? Skulle gjerne ha trykka litt på de ja... Også videre... Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Glemt både brukernavn og passord jeg.. Og jeg klarer meg med HW Lenke til kommentar
Nodland Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Og jeg klarer meg med HW Monogami er så kjeeeeedelig. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 kattefar ... hehe... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Jessør blink har vi vettu, er en par 5-10 ganger inne der om dagen skikkelig slå-ihjel-litt-dø-tid plass Knadden, thats me Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Knipsy har blink på magen sin, han er kul Lenke til kommentar
Knipsy Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Knipsy har blink på magen sin, han er kul Whuhu! Jeg blinker hele 20 yards! Men IKKE hvis det er på en bro.. eller at jeg står fast i et tre e.l ... /cheer /dance + blink = /pat Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Yey. Jeg har blink. Weeee. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 har blink konto men er ikke inne ofte. alt for mange fjortisser. en jente keg kjenner ble spurt av 3-5 gutter på blink. de har sendt litt meldinger der å så har de blitt "forelsket". er så teit Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Og jeg klarer meg med HW Monogami er så kjeeeeedelig. er ikke innpå HW såå ofte.. men gidder ikke blink, ser ikke poenget med det Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Kan noen bekrefte kjønnet på den personen her: Whithin Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Det står at hun er jente... Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 Kan noen bekrefte kjønnet på den personen her: Whithin Gut som tror han er jente Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Tror ikke de som ikke har blink kan se profilen, men bildene hun legger ut kan dere vel se? Så kan dere også si hva dere tror. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Jadda jeg har blink karlwkir, bare og mase ^^ Sjekke porfilen til whithin... Ja det er nokk en jente, bifil sikkert også. Endret 6. september 2005 av karl-wilhelm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå