Litejk Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 hva faen er blink? :!: Lenke til kommentar
diversity Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 blink.dagbladet.no se selv Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Loeve på Blink. Hønken over alle hønks. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Loeve på Blink. Hønken over alle hønks. Hvorfor har du fullt på alle poeng? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Fordi jeg har utnyttet svakheten i php-systemet deres. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Fordi jeg har utnyttet svakheten i php-systemet deres. PM Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Nei nei, noen særegenheter må jeg jo få ha :] Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Æsj...har msn og mobil og hjemmetelefon. Det holder for meg. Er ikke stress å få tak i folk på den måten. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Loeve på Blink. Hønken over alle hønks. Hvorfor har du fullt på alle poeng? *Logge inn å se* Haha.. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Mange folk som har kommet på profilen min nå i det siste, men de hilser ikke. Bortsett fra tre stykker, også de som er slemme via poster der. Det går ann å hilse vet dere! Lenke til kommentar
Steina Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Mange folk som har kommet på profilen min nå i det siste, men de hilser ikke. Bortsett fra tre stykker, også de som er slemme via poster der.Det går ann å hilse vet dere! Sikker? Hmm.. Det må jeg prøve Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Det hjelper å klage! Ikke du da, du bare kommer innom og ser uten å si noe. Grr. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Det hjelper å klage! Ikke du da, du bare kommer innom og ser uten å si noe. Grr. Jeg er teh mystic julemann Lenke til kommentar
Steina Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Kjedebrev heller seriøst? sign it!!Det er en hjemmeside som vi klarte å stenge for ca. ett år siden, som nå tydligvis er tilbake igjen. Vi SKAL få bort denne siden enda en gang! En japaner (jævla dust) i New York holder på å avle og selge katter som kalles for BONSAI CATS. Det høres jo i og for seg fint ut, kanskje, om det ikke hadde vært for at disse kattene, som blir gitt et muskelavslappende middel, puttes i en flaske, og blir stengt inne i flasken hele livet! Kattene blir matet gennom ett rør og har en liten slange for avføring. Kattens beinstruktur former seg etter flasken etter hvert som den vokser, og former seg etter flaskens form. Kattene får aldri sjanse til å bevege seg. De blir brukt som orginale og eksklusive pyntegjenstander. Disse umenneskeligheter er siste trend i New York, Kina, Indonesia og New Zealand. Hvis du klarer det, så kan du ta en titt på www.bonsaikitten.com/bkmethod.html og se metoder som brukes for å trykke inn kattungene i flasken. Kanskje litt Off-Topic Lenke til kommentar
K.. Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Kjedebrev heller seriøst? sign it!!Det er en hjemmeside som vi klarte å stenge for ca. ett år siden, som nå tydligvis er tilbake igjen. Vi SKAL få bort denne siden enda en gang! En japaner (jævla dust) i New York holder på å avle og selge katter som kalles for BONSAI CATS. Det høres jo i og for seg fint ut, kanskje, om det ikke hadde vært for at disse kattene, som blir gitt et muskelavslappende middel, puttes i en flaske, og blir stengt inne i flasken hele livet! Kattene blir matet gennom ett rør og har en liten slange for avføring. Kattens beinstruktur former seg etter flasken etter hvert som den vokser, og former seg etter flaskens form. Kattene får aldri sjanse til å bevege seg. De blir brukt som orginale og eksklusive pyntegjenstander. Disse umenneskeligheter er siste trend i New York, Kina, Indonesia og New Zealand. Hvis du klarer det, så kan du ta en titt på www.bonsaikitten.com/bkmethod.html og se metoder som brukes for å trykke inn kattungene i flasken. Kanskje litt Off-Topic Hoax™ Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Blink er teit og for fjortiser. Ei jente som fikk meg til å bli medlem der, men jeg var ikke pålogga en eneste gang :!: Og den bonsaikitten tingen er fake btw. husker ikke hvor det sto, men det er fake all the way. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå