Pilot_ Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Jeg har blink, men får aldri noe i gjesteboka eller noen B-poster uansett Lenke til kommentar
Welve88 Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Jeg har blink, men får aldri noe i gjesteboka eller noen B-poster uansett hehe... Hvorfor ikke d da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Har Blink ja, og det er deres feil. Hva skal en stakkar døgnvill forumbruker gjøre når alle medbrukere ligger og sover ut til skolen begynner? Har registrert meg over alt jeg, og det inkluderer Blink. Fant B|Real i går, helt tilfeldig. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Jeg har blink, men får aldri noe i gjesteboka eller noen B-poster uansett hehe... Hvorfor ikke d da? Vet ikke jeg. Jeg får jo ikke noe inn Lenke til kommentar
Welve88 Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Jeg har blink, men får aldri noe i gjesteboka eller noen B-poster uansett hehe... Hvorfor ikke d da? Vet ikke jeg. Jeg får jo ikke noe inn går du inn på andre da? Eller er du sjenert Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Jeg har blink, men får aldri noe i gjesteboka eller noen B-poster uansett hehe... Hvorfor ikke d da? Vet ikke jeg. Jeg får jo ikke noe inn går du inn på andre da? Eller er du sjenert Jeg er tilbakestående. Lenke til kommentar
Welve88 Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Jeg har blink, men får aldri noe i gjesteboka eller noen B-poster uansett hehe... Hvorfor ikke d da? Vet ikke jeg. Jeg får jo ikke noe inn går du inn på andre da? Eller er du sjenert Jeg er tilbakestående. Går for det meste under d samme!!! Endret 25. august 2005 av Welve88 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) er der, men gidder nesten aldri være innom der mer, regg dere heller på myspace =D 25 millioner brukere, og mye fler funksjoner og masse artister osv der .. mye mer interesant enn blink og hamarungdom osv. min myspace er myspace.com\blindlama Endret 25. august 2005 av 2mass Lenke til kommentar
Welve88 Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Blink = for 14tiser. Fint du bryr dæ da!!! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Blink = for 14tiser. Fint du bryr dæ da!!! jepp. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Blink har jeg aldri brukt.. Liker det ikke.. Hvordan vet du at du ikke liker det om du aldri har prøvd det? Jeg har prøvd det, og jeg liker det ikke Jaok, jeg ble medlem, så hvordan det fungerte og brukte noe så kult som "melde seg totalt ut"-funksjonen.. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Opprettet konto for en uke siden. Kan ikke si at jeg skryter av tjenesten, men den er ok på sin egen måte. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 (endret) Blink jo.. blink må till.. har en masse venner som ikke klarer å logge seg på msn (og da slutter de å bruke det) som bare bruker blink merk at de bor ett stykke unna meg da.. Edit: det ble litt feil... mener at de bor ett stykke unna slik at jeg ikke får dratt dit og fikset msn till dem.. Endret 26. august 2005 av complexity Lenke til kommentar
wolf89 Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 har blink, ja. men liker meg ikke der.. det er booring der!! uansett om jeg får gjestbok eller b-post, svarer jeg dem aldri! masse fjortisser :S Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Regga meg for noen måneder siden. Var ikke noe for meg så jeg har ikke logget inn siden. Men kontoen er vel fortsatt aktiv, så jeg har vel Blink i guess. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 skjønner ikke ka dere mener med fjortiszzer, det er fjortizzer her på forumet og (MAANGE) kan dere ikke bar elikegjerne melde dere ut fra forumet då? Blink synest eg er kanske greit, siden du kommer i kontakt med mange nye folk, hvis du prøver vertfall, har komt i kontakt med endel som bor rundt om kring her eg bor. og så er det jævla mange fine babes der og Lenke til kommentar
Mato Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 skjønner ikke ka dere mener med fjortiszzer, det er fjortizzer her på forumet og (MAANGE) kan dere ikke bar elikegjerne melde dere ut fra forumet då? Blink synest eg er kanske greit, siden du kommer i kontakt med mange nye folk, hvis du prøver vertfall, har komt i kontakt med endel som bor rundt om kring her eg bor. og så er det jævla mange fine babes der og vell her på forumet er det ingen som prøver og kjøpe og selge sex . på blink er det jo 50% gamle griser som prøver og finne 14iser som di kan kjøpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå