PepsiMax Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Noen som vet hvor og når disse kan kjøpes? LG LG Jeg fikk veldig lyst på en! Er det noe å ha skal tru? Endret 25. august 2005 av PepsiMax Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Etter hva jeg har lest så blir det ikke før i september. Men akkurat når og hvor man får kjøpt de vet jeg ikke. Edit: Hattelco er visst en av distributørene, da ser vi kanskje LG bærbare på psdata? Edit: http://www.hattelco.no/ps.asp?tcl=5446&mlevel=110600 Endret 25. august 2005 av Eulogy Lenke til kommentar
PepsiMax Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 Var vel litt rask med å stille spm på forumet... PS Data har bærbare fra LG allerede!! Virker som noen bra PCer. Og de har et utrulig bra design!! Men desverre litt over det jeg har råd til nå. Noen som har noen formening om hvordan prisene vil utvikle seg de neste mnd? (Erfaring fra andre nye modeller?) Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Hmm LM60 så bra ut, det eneste (utrolig nok) jeg ikke likte var at det ikke var widescreen. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Syns LG kunne fått til litt bedre enn X600. Noen av pcene er ganske dyre, eller de fleste er det, så derfor burde de hatt et par modeller med bedre skjermkort enn X600. Lenke til kommentar
ArtDeco Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 PS data har dem. Om enn ikke på lager. Instant on høres veldig bra ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå