fredde Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Satt å leste litt på nettet da jeg plutselig fikk opp en blåskjerm som sa "Hardware failure - Contact your hardware vendor..." Tok den vanlige restarten og pc'en oppfører seg normalt frem til den begynner å laste en driver som heter giveio.sys (den stopper iallefall der når jeg tar step by step oppstart) Når jeg prøver å reinstallere windows så går alt normalt til det står "Setup is starting Windows" i bunnen på skjermen. Da henger pc'en seg og det er bare å restarte igjen. Jeg har forsøkt: Ny ram, ny harddisk, koble ut alle unødvendige kabler etc. Noen som har noen gode tips til hva som kan ha gått galt? Takknemlig for hjelp... Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Du må få rensket maskinen din for spion program. Prøv en runde med Ad aware el. lignende program. ah du kommer ikke inn i Win. HK er et godt tips. Endret 26. august 2005 av Targa_PC Lenke til kommentar
tokik Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Satt å leste litt på nettet da jeg plutselig fikk opp en blåskjerm som sa "Hardware failure - Contact your hardware vendor..." Tok den vanlige restarten og pc'en oppfører seg normalt frem til den begynner å laste en driver som heter giveio.sys (den stopper iallefall der når jeg tar step by step oppstart) Når jeg prøver å reinstallere windows så går alt normalt til det står "Setup is starting Windows" i bunnen på skjermen. Da henger pc'en seg og det er bare å restarte igjen. Jeg har forsøkt: Ny ram, ny harddisk, koble ut alle unødvendige kabler etc. Noen som har noen gode tips til hva som kan ha gått galt? Takknemlig for hjelp... kan hende hovedkortet ditt har tatt kvelden... siden du har en ny disk, med ny partisjon og prøvd å bytta ut minnet... trekk jaffal ut alle overflødige kort.. prøv å sett inn en annet skjermkort Lenke til kommentar
fredde Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 Hmm, trodde virkelig at når HK tar kvelden så blir det slokt å mørkt. Med andre ord umulig å få slått på pc'en... HK er jo ikke det letteste å bare bytte ut og teste... Iallefall ikke med vannkjøling... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå