Akira Kurosawa Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Hei Jeg og en venn røyka ca 10 gram hasj for en stund siden ( Hun har ikke røyket så mye eller har så mye peiling på det meste angående denne kriminaliserte substansen) Vi prata litt og satt på en strand før vi gikk hjem, dette var i 12 tia om natta tror jeg. Dagen etterpå møttes vi igjen fortalte hun at hun hadde drømt masse sykt om bethoven og masse neshorn som dansa. Alt dette pga av at hun hadde røyka. Er dette mulig siden man sover ufattelig tungt (pluss at det er søvn uten hvile)? Helst seriøse svar Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 10 gram? Ekke det litt mye? Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Nei Det går fint an å røyke 10 gram. Det tok oss 1 og en halv time timer å røyke alt Altså 5 gram på hver Edit: Skrev feil på timer, tenkte på noe annet da jeg skrev svaret Endret 25. august 2005 av Akiro Curosawa Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 10gram? 5Gram på hver? Er ikke rart at hun drømte iallefall... Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 1gram koster jo 100kr, vet det, siden kjenner folk fra slike miljø. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Det er det at man må ha en urolig søvn REP (rapid eye movement) for å drømme Tror ikke det var mulig å drømme en ting etter et visst intak 100 kroner er standard pris. Jo mer du kjøper jo billigere blir det. Enda billigere hvis du er venn med dealeren Der ga jeg meg selv et svar gitt Endret 25. august 2005 av Akiro Curosawa Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 1gram koster jo 100kr, vet det, siden kjenner folk fra slike miljø. Det er da allmenn kunskap. Mener at den prisen har vært den samma siden nittensøtti-noe Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 10G!! Man begynner ikke å halusinere (eller hva det heter) etter å ha røyka hasj mener jeg, men man får jo noen rare tanker, men man ser ikke rosa elefanter og får lyst til å fly fra en høyblokk etter et blås , eller 30 .... Med personlig erfaring er at sansene forsterkes, begynner å tenke litt rart, får latterkrampe noen ganger (hvertfall i begynnelsen) og det gir musikk en helt annen dimmensjon. Får en fantastisk "glede", kan bare sitte der å glise Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Går det an å drømme etter å ha drukket kaffe? Uansett drømmer man, man sover ikke en natt uten at man drømmer det er bare det at de fleste drømmene blir ikke husket til neste dag.. Har ikke noe erfaring med hasj osv men jeg tror denne tråden ble laget som en "skryte" thread.. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Og da stopper vi den. Retningslinjene setter bom for informasjon i strid med lovverket, og enten dere er enig i det eller ikke er hasjrøyking forbudt. Om det skal være det i Norge finnes det en tråd for å diskutere et sted her, men så lenge det er det er også diskusjoner rundt bruken forbudt her på forumet. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg