tommmy Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Zalman Passiv Heatpipe VGA-Kjøler vil denne passe på mitt Sapphire radeon 9600xt 256mb? vil den hjelpe? jeg tror ikke vifta går lenger for de har begynt å hakke som faen når jeg spiller, og av og til kræsjer alt Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Så lenge du har god luft flyt i kabinettet ditt, eller enkelt å greit et vifte som kan stå å blåse utover den, så vil jeg tro den funker fint. Jeg hadde den gamle versjonen av heatpipen, som bare hadde en heatpip. Det var bare såvidt jeg klarte å klemme den inni shuttelen min, men så lenge det sto ei vifte til å blåse luft over den så funka den fint til å kjøle skjermkortet mitt. (9800PRO) Men jeg tror denne vil funke bedre og være greiere å montere, pluss den har ei vifte som hjelper med å fjerne litt av den varme lufta inni kabinettet ditt. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Tror nok den passer, det står hvertfall at den passer til en Asus Radeon 9600XT, tror ikke det er så ulikt som det du har Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå