Spirre Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 jeg har leita en del på nettet, og jeg finner driveren på sonys egne hjemmesider, mene det er to problemer med det 1: de skal ha 5€ for driveren som i mine øyne er et idiotisk krav da folk har betalt i dyre dommer for produktet sitt allerede 2: jeg har ikke visa kort, og jeg vil ikke opprette en paypal konto så kan noen der ute hjelpe meg? hadde vært hyggelig ps: det haster litt, trenger den til senest i morra midt på dagen, må få overført det som er på kameraet til pc'en, for jeg skal filme i helga Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 er dette en for stor utfordring for dere eller? Lenke til kommentar
photoguy Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 www.sonydigital-link.com Lenke til kommentar
Covcon Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Dette er "Digitale kompaktkamera", mao ikke et sted ment for å få drivere til videokamera. Lenke til kommentar
photoguy Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 (endret) Hva med å faktisk sjekke siden før du kommer med sånn bullshit. Her finner du drivere til ALLE sony sine produkter som kobles til pc! MP3, Minidisc, Videokamera, fotokamera. Link til HC20 http://www.sonydigital-link.com/DIME/camco...dv/mdv.asp?l=en Endret 26. august 2005 av photoguy Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Hva med å faktisk sjekke siden før du kommer med sånn bullshit. Så så !! Misforståelse på gang.... Covcon henviste seg til Spirre som har postet forespørselen om drivere til videokamera i underforumet som heter "Digitale kompaktkamera". Lenke til kommentar
Covcon Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Hva med å faktisk sjekke siden før du kommer med sånn bullshit. Så så !! Misforståelse på gang.... Covcon henviste seg til Spirre som har postet forespørselen om drivere til videokamera i underforumet som heter "Digitale kompaktkamera". Stemmer Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 (endret) flott at du fant for meg takker! jeg søkte selv en del på google og sony sine egne sider, mene eneste jeg klarte å finne var de som kosta 5€... edit, var ikke meniga å feilposte, må ha kikka litt for raskt over lista, og er vanligvis ikke i denne delen av forumet heller Endret 26. august 2005 av Spirre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå