Panofix Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 har nettopp kjøpt meg en svart hettegenser som det stod "Bula" på, kul genser. Den har en oransje logo med "Bula" på. Kjøpt på G-Sport. Er dette gutteklær? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Spiller det egentlig noen trille? Jeg kjøpte Bula-bukse en stund før "alle" kjøpte det. Da ble det sett på som jentebukse, men nå gir folk stort sett faen. Er den kul, går du med den, og folk får tåle det om de ikke liker det de ser Btw. jentegensre er ofte smalere i livet enn guttegensre. Lenke til kommentar
Panofix Skrevet 25. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Spiller det egentlig noen trille? Jeg kjøpte Bula-bukse en stund før "alle" kjøpte det. Da ble det sett på som jentebukse, men nå gir folk stort sett faen. Er den kul, går du med den, og folk får tåle det om de ikke liker det de ser Btw. jentegensre er ofte smalere i livet enn guttegensre. OK, takker Og nei, den er ikke så smal i livet, ganske vid faktisk. Da er det vel helt greit. Takker Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Unisex heter det vel....... Alle kjønn kan bruke dem! Lenke til kommentar
Panofix Skrevet 25. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Unisex heter det vel....... Alle kjønn kan bruke dem! OK, begynte å stusse litt når det var sånn litt jentelogo på den, noe fancy greier. Whatever Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Er den jente-sak fordi den er oransje? I så fall er jeg utrolig feminin. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Bula har vel for det meste gutteklær, tror jeg, men stilen de kjører er veldig jentete. Absolutt ikke noe galt i å gå med det. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 bula har mange tøffe klær, å jeg tror stort sett alt er unisex Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 bula har ikke bare unisex klær, men det meste er det, still til Bula(butikken som heter bula) så har dem noe som er beregnet på bare jenter, gutteklær tror jeg ikke de har, fordi jenter kan bruke det samme som gutter... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Jentegensere har penere og bedre livvidde for meg for tiden... Lenke til kommentar
Graff Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 Er bula luer litt "fjortis", eller hvordan stiller folk seg til dette? Hvis vi tar denne som et eksempel Bula-luer Passer disse luene også til menn? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 Tja, om ikke fjortiss så er de hvertfall stygge Lenke til kommentar
Graff Skrevet 1. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Hehe ok. Noen som har noen nettsider som selger tøffe luer da? Endret 1. mai 2009 av Graff Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2009 Desert Punk selger mye fint for den rockeinteresserte, i hvert fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå