SofaKingLame Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Er det noen som beta tester her? jeg lurer veldig på om det spillet kommer til ¨ta av! Det ser sånn ut. Online spill!!?!?!? OooO gleder meg! Lenke til kommentar
TST Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Quote: Den 2002-08-09 14:35, SofaKingLame skrev:Online spill!!?!?!? Ja, det er et onlinespill. MMORPG = Massive Multiplayer Online Role Playing Game. _________________ Tor-Steinar Tangedal Gamer.no [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-08-09 19:51 ] Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Det blir mega. Har selv søkt til å bli betatester, men vi får se. Lenke til kommentar
SofaKingLame Skrevet 9. august 2002 Forfatter Del Skrevet 9. august 2002 Jeg også. Sa jeg var ULTRA-frik når det gjaldt star wars... Men er sikkert en nja... 500.000 som har søkt? Dette skal kjøpes, ikke kopieres!!! Lenke til kommentar
TST Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Quote: Den 2002-08-09 16:12, SofaKingLame skrev:Dette skal kjøpes, ikke kopieres!!! Skal litt til å piratkopiere en MMORPG-tittel, du må tross alt ha ditt eget brukernavn og passord for å logge deg på, som du betaler for. Selve klienten bruker å være rimelig eller gratis å laste ned. :smile: Lenke til kommentar
SofaKingLame Skrevet 9. august 2002 Forfatter Del Skrevet 9. august 2002 Blir sikkert like lett som CS-keyer. Har sikkert 3 stykker atm. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Quote: Den 2002-08-09 16:33, SofaKingLame skrev:Blir sikkert like lett som CS-keyer.Har sikkert 3 stykker atm. Teknisk umulig. Det går ikke ann. Ganske enkelt. Når man kjøper f.eks. Star Wars Galaxies så følger det med en registrasjons-key. Denne plotter du inn når du starter en konto. Etter det kan aldri den keyen brukes igjen. Da er den blokket fra login-serveren deres. Du får igjen et brukernavn og passord som du bruker til å logge inn for å spille. Så hvis du skal gi spillet til andre etter det, må du gi dem ditt brukernavn og passord. Ingen andre måter å gjøre det på, det er helt annerledes enn CD-keyen til CS. MMORPG-er er derfor helt pirate-proof. CD-keyer kan kun brukes EN GANG. Du kan IKKE logge deg på serverne før du har plottet inn CD-keyen og fått brukernavn og passord. Derfor er det bestandig en solgt spill-kopi per bruker. Ganske greit. Lenke til kommentar
SofaKingLame Skrevet 9. august 2002 Forfatter Del Skrevet 9. august 2002 Jeg har alltid hatt en mistenkelig følelse om at CS WON-id systemet var en smule tynt. Så de gjør det skikkelig denne gang, hva? Konge det Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Så de gjør det skikkelig denne gang? Hva mener du? CS har aldri brukt et system som MMORPG-er bruker. Alle MMORPG-er siden tidenes morgen, har vært helt sikre. Det ligger i deres natur. Du kan ikke spille uten brukernavn og passord, og du får det ved å levere inn registrasjons-key. Den kan da aldri brukes igjen. Lenke til kommentar
SofaKingLame Skrevet 10. august 2002 Forfatter Del Skrevet 10. august 2002 hm. Fælt lite av uvitenhet aksepteres her. Jeg har verken spilt AO, EQ, whatfucking ever. </saklig> Sure sokker hele gjengen! Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Ikke ta det så tungt som det kan høres ut ved første øyekast :smile: Gleder meg som en unge til SW - Galaxies! Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 SofaKingLame: Nei, uvitenhet er OK det, men du skulle bare leksjoneres litt ettersom du sa følgende: "...Blir sikkert like lett som CS-keyer. Har sikkert 3 stykker atm..." =) Lenke til kommentar
SofaKingLame Skrevet 11. august 2002 Forfatter Del Skrevet 11. august 2002 Jeg HAR 3 CD-Keyer i cs. Jeg bruker en til å cheate med. En til backup. En til ærlig spill... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Jeg cheater ikke, det var bare tull _________________ [ Denne Melding var redigert av: SofaKingLame på 2002-08-11 15:13 ] Lenke til kommentar
Lch Skrevet 11. august 2002 Del Skrevet 11. august 2002 Jaja, du har valgt et godt brukernavn, SofaKingLame. :wink: Lenke til kommentar
SofaKingLame Skrevet 11. august 2002 Forfatter Del Skrevet 11. august 2002 Så har jeg jo 20 brukernavn da. HAHAH JEG TULLER no vert eg utestengd hjå kilogram. siggen min taler for seg selv Lenke til kommentar
n35h4u6 Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Jo, key registrerings systemet har vært brukt siden jeg kan huske innen MMRPG ja. Og det blir vel UO for 5 år siden. Systemet er så sikkert som det er fordi du må betale for å holde kontoen din aktiv, som gjøres over kredittkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå