Nazgu^l Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Heisann. Til min store forskrekkelse da jeg skrudde på pcn istad, så skulle jeg spille battlefield2. Da jeg trykte på ikonet, fikk jeg fram insert disk, det syntes jeg var rart siden den stod allerede inn. Så, jeg gikk inn på min datamaskin, der var begge cd-romikonene borte. Jeg forstod ingenting, så derfor henvender jeg meg hit. Har dere hatt dette problemet selv, og hvordan løser man det? Lenke til kommentar
Myrstad Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 samma skjedde med meg, det kan hende cd-romene har blitt deaktivert så prøv å gå på enhetsbehandling å aktiver cd-romene Lenke til kommentar
Nazgu^l Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 Men det som er problemet her er at de vises ikke der eller. Det er det som er rart her, siden jeg ikke hadde noen problemer med det i går. Lenke til kommentar
Myrstad Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) har du bare prøvd å dytte inn ledningene på cd-romen kan hende dem er løse, men det virker ikke så sansynlig siden begge vart borte samtidig, men er jo vert å prøve EDIT: eller så er det bare en ting å gjøre å det er og formatere å legge in OS på nytt eller så kan du prøve med en reprasjon av OS Endret 25. august 2005 av Myrstad Lenke til kommentar
Nazgu^l Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 Ja, jeg skal prøve boot av windowsdisken i setup. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) "reparer"- funksjonen til Windows funker da vel ikke den? Men har herremannen prøvd å restarte PC'n i det heletatt? Edit: Oi pokker.. Mega bumb.. Jeg glemte å sjekke dato før jeg gikk igjennom og svarte på Nazgu^l's sine innlegg.. Trodde han var ny på forumet Endret 19. februar 2006 av Steina Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå