flabben Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Hei, godtfolk! Jeg driver og prøver å oppdatere driver'n til skjermkortet (et ATi mobility readon 9000) på den bærbare til søstra mi! Det er noe drit, kan jeg opplyse. Jeg har lett litt rundt og oppdaget at for å installere catalyst 5.8 må jeg installere en modd som ligger på driverheaven.net. Så kommer spørsmålet: ER dette lurt? Ser at de driverene som er installert heter mobile catalyst 8 17 eller noe i den dur. Fattern ville dessuten sette pris på om pcen kunne bråke litt mindre under spilling. Så om noen har noen fikse ideer taes de imot selv om dette kanskje er litt feil forum å ta opp akkurat dette... På forhånd takk! Flabben Lenke til kommentar
General_musa Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 http://www.omegadrivers.net/ denne funker, bruker den på R9000 selv.. magnus Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 bare last ned den nyeste driveren fra Cathalyst eller Omegadrivers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå