donkeykong89 Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Hei jeg lurer på hva mangler jeg av drivere/codecs når det lægger under avspilling av dvd-filmer. Jeg har installert og oppdatert skjermdrivere, men problemet er fortsatt der. Dette problemet dukker opp etter at jeg har formatert pc'n min. Før jeg formaterte den, funket det helt perfekt med de driverene som fulgte med cd-rommen. Noen som er villig til å hjelpe? Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Hva slags medieavspiller bruker du? Lenke til kommentar
donkeykong89 Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Jeg bruker windvd 7, og for noen timer siden avinstallerte jeg det og installerte windvd 5 som fulgte med skjermkortet mitt.. Problemet er fortsatt der. Har oppdatert de nyeste driverene fra nettet, har også prøvd driverene fra cd'n.. Men problemet er fortsatt der. Edit: har oppdatert direct x 9.0c Itillegg er så er det bare når jeg spiller dvd filmer det lægger.. Når jeg f.eks ser på vanlige dårlig kvalitets filmer skjer det ingenting. + det lægger også når jeg åpner filmen i windows media player, vlc ol. Men når jeg har avinstallert win dvd 5 / 7 funker det ikke å spille med de programmene nevnt ovenfor. Kan det være at datamaskinen min ikke tåler windvd? Endret 29. august 2005 av anderenlee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå