Xyran Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Er det noen som vet om diverse deler eller effektanlegg som gjør at denne sykkelen går fortere? Eller er det noen som vet hvor plomberingen sitter i den? Den har orginalt 11 hk, noe som jeg synes er litt i minste laget når man kjører lett-mc. Lenke til kommentar
Xyran Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 Er det ingen som vet noe? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Det er vel helt vanlige plomberinger ? Potte sitter det vel en Sett på effekt potte, og du vil merke forskjell. Sitter vel plomber de mest akutuelle delene på sykkelen. Trim Syl. hadde jo selfølgelig gjort seg også da Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Firstprice, jeg tviler igrunn på at det er plomberinger i den, for det står ikke noe om at det er mer en 11 hester på Derbi's internasjonale side. Og det er 4 takter, og de er somregel ikke plombert, hvertfall ikke så kraftig når det gjelder lettmc'er .. Og denne har litt hester under grensa som er på 15 hk, så da tviler jeg på at det er plomberinger på denne :/ Lenke til kommentar
Xyran Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 Jeg skulle gjerne satt på en effekt potte men jeg finner ingen plass de selger noen som passer til denne sykkelen. Vet dere av noen? Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Du må sette på større forgasser og powerfilter for å få noen flere hester. det beste er å sette på større sylinder i tillegg. Lenke til kommentar
Xyran Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Er det noen som vet om en side dær de selger forgassere og powerfilter o.l som passer til min derbi? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå