Spaghetti Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Jeg har kjøpt nytt hovedkort og nytt grafikk kort. MSI K8N NEO4-F, nForce4, Socket-939, ATX Raid, Lyd, 4xSATA, GbLAN, PCI-Ex16 hovedkort med AMD Athlon 64 3000+ 1.8GHz Socket 939, 512KB, BOXED m/vifte og Radeon X800 XL Ultra edition. Pcen min skrur seg av når jeg kjører tunge programmer eller spill og noen ganger henger skjermen seg i windows så jeg må restarte. HVA er galt?? Jeg har prøvd å formatere men det hjalp ikke Trenger hjelp fort... Endret 26. august 2005 av Spaghetti Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Nå skal det sies at jeg taler litt om noe jeg vet lite om, men det kan hende at gamle drivere står i veien. Hvis ikke allerede gjort kan du bruke DriverCleaner (eller noe slikt) Håper det kan komme til hjelp. Endret 25. august 2005 av Zlimy Lenke til kommentar
Spaghetti Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 Denne gangen skrudde den seg ikke av den bare hang seg jeg blir GAL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå